اخبار داغ

لاریجانی در قم:

حمایت از محرومان از اولویت های نظام است / خیرین قمی در حمایت از محرومان پیشتاز هستند

حمایت از محرومان از اولویت های نظام است / خیرین قمی در حمایت از محرومان پیشتاز هستند
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهداف مقدس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: حمایت از محرومان از اولویت های نظام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، علی لاریجانی صبح امروز در جشن توانمندسازی هزار و 300 خانواده کمیته امداد استان قم  که در قم سالن همایش های مجتمع حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: کمیته امداد از همان ابتدا با نیت خیر ایجاد شد و تاکنون حرکتش در مسیر درستی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی میزان مشارکت خیرین قمی در امداد رسانی و کمک به محرومان را خوب توصیف کرد و بیان داشت: خیرین دیگر استان‌ها نیز باید در میدان رقابتی کمک به نیازمندان وارد شوند و در این مسیر از خیرین قمی الگوبرداری کنند.

,

رئیس مجلس شورای اسلامی توانمند سازی محرومان را مهم و حرکت اساسی برشمرد و تاکید کرد: اختصاص منابع قرض‌الحسنه برای توانمندسازی مددجویان در راستای حمایت از محرومان به‌عنوان یک محور دنبال شود و در این راستا نیز باید برای توانمندسازی مددجویان اقدامات جدی را پیگیری کنیم.

,

وی افزود: هم اکنون 50 هزار مسکن مهر نیمه‌کاره به کمیته امداد واگذار شده است که می‌توان این واحدها را با مشارکت خیرین تکمیل و مددجویان بسیاری را صاحب خانه کنیم.

,

لاریجانی به آمادگی مجلس برای تعامل با کمیته امداد اشاره کرد و افزود: مجلس آمادگی دارد تا برای جابه جایی برخی از ردیف‌های بودجه از نظر قانونی اختیارات لازم را در اختیار کمیته امداد قرار دهد تا این مجموعه بتواند به شیوه موردنظر حمایت‌های خود را از مددجویان دنبال کند.

,

وی حمایت از خیرین را مورد توجه قرار داد و گفت:  نمایندگان مردم قم در مجلس نیز با توجه به جایگاهی که دارند تلاش می‌کنند تا حمایت‌های لازم را از خیرین داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه