اخبار داغ

در لیگ دسته اول فوتسال حاصل شد؛

صعود «سن‌ایچ» به لیگ برتر فوتسال

صعود «سن‌ایچ» به لیگ برتر فوتسال
«سن ایچ» ساوه پس از ۱۸ هفته رقابت سخت در لیگ دسته اول و شکت تیم «مبل کریمی» کرج در دو بازی در مرحله نهایی توانست به لیگ برتر فوتسال کشور صعود کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، «سن ایچ» ساوه پس از ۱۸ هفته رقابت سخت در لیگ دسته اول و شکت تیم «مبل کریمی» کرج در دو بازی در مرحله نهایی توانست به لیگ برتر فوتسال کشور صعود کند تا ساوه دارای دو نماینده در برترین لیگ فوتسال کشور شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،, نارخبر،,

چهار تیم سن ایچ ساوه، استقلال نوین ماهشهر، اهورای بهبهان و مبل کریمی کرج به مرحله پلی‌آف مسابقات صعود کرده بودند و تیم «سن ایچ» ساوه توانسته بود در کرج، تیم «مبل کریمی» را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد و در زمین خود با خیال راحت تری بازی کند.

,

بازی رفت دو تیم با حواشی و درگیری‌های زیادی همراه بود و در نهایت دو محروم روی دست هر تیم در بازی برگشت گذاشت به طوری که رشید قلی پور و حمید طاهری دو بازیکن شاخص تیم سن ایچ از روی سکو بازی را به تماشا ایستادند.

,

با تشویق تماشاگران در ورزشگاه فلسطین این شهر، بازیکنان ساوجی از همان ابتدا تهاجمی بازی کردند و گل اول بازی را به ثمر رساندند. در ادامه بازیکنان کرجی برای جبران نتیجه با روش تهاجمی بازی کردند که بهترین فرصت را به ساوجی ها برای گلزنی بیشتر داد تا در نهایت با نتیجه ۷ بر ۳ به پیروزی برسد.

,

با صعود « سن ایچ» ساوه، برای اولین بار این شهر، صاحب دربی در لیگ برتر فوتسال ایران شد که نشان از استعداد این شهر در زمینه فوتسال و یادآور سالهای درخشان قهرمانی تیم ریشه‌دار «شن سا» ساوه در آسیا است که به عنوان قطب فوتسال کشور شناخته می شد.

,

رضا سپندار، حسن نژاد، حنیفی( ۲ گل)، سلطانی( ۲گل) و نادری برای « سن ایچ» ساوه و تهرانی، رضاییان و براتی برای « مبل کریمی» کرج گلزنی کردند.

,

سن ایچ لیگ برتر

, سن ایچ لیگ برتر ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه