اخبار داغ

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ملت ایران نمی‌گذارد حرف دشمن به کرسی بنشیند/همه باید پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم

ملت ایران نمی‌گذارد حرف دشمن به کرسی بنشیند/همه باید پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد که ما را ناتوان نشان دهد، گفت: ملت ایران نمی‌گذارد حرف دشمن به کرسی بنشیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سردار احمد وحیدی شب گذشته در یادواره شهدای نودهک شهرستان نکا با اشاره به درس‌آموز بودن خط، یاد و مسیر حرکت شهدا، اظهار کرد: شهدا دنیایی را ترسیم کردند که اگر در آن دنیا زندگی کنیم خواهیم فهمید که فرق دنیای مومن و غیر مومن چیست بنابراین اگر در دنیایی که شهدای ما زندگی کردند زندگی کرده و به شناختی که آنها رسیدند برسیم، آنوقت همه چیز عوض می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی اساس نبرد را جنگ دنیای مومن و دنیای کافر دانست و افزود: در این نبرد جبهه حق در یک دنیا و در یک نگاه به هستی قرار دارد و جبهه کافر در یک دنیا و نگا دیگر به هستی واقع شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، شرکت در یادواره‌های شهدا را فراتر از یاد کردن شهدا توصیف و خاطرنشان کرد: این مراسم بیش از اینکه یاد شهدا باشد یاد کردن از خودمان نسبت به آنچه می‌توان از آنها درس گرفت و زنده کردن میثاق‌هایی‌ است که باید از شهدا داشت.

این مسئول اضافه کرد: اگر شهدا را نداشتیم امکان نداشت امروز بر این قله افتخاری که هستیم بمانیم، نمی‌توانستیم گلوی دشمن خدا را گرفته، بفشاریم و مرگ را بر او القا کنیم، نمی‌توانستیم مقابل دنیا پرستان ایستاده و ندای حق، عدالت و خداخواهی را فریاد بزنیم.

ایستادگی برابر دشمنان، درس شهدا
وحیدی با بیان اینکه عزت مال مومن است و مومن ذلیل نمی‌شود، خداشناسی را بسیار مهم خواند و گفت: شهدا خدای خود را شناختند و اگر غیر از طاعت محض خدا بود خداوند آنها را به چنین مقامی نمی‌رساند البته معنای اطاعت فقط نماز و روزه نسیت چراکه اگر این بود خوارج که خیلی در این مسیر پیش رفته بودند اما در میدان عمل بر امام خود شمشیر کشیدند.

وی با تأکید بر اینکه امروز مسیر اطاعت خدا از مسیر توجه به حاکمیت خدا در زمین می‌گذرد، تصریح کرد: خداشناسی و اطاعت، امروز یعنی به تمان وجود در خدمت نظام حق بودن، نظامی که با ندای توحید، خداباوری و حاکمیت احکام الهی تشکیل شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایستادگی در برابر دشمن حتی به قیمت جان را درس دیگر شهدا دانست و افزود: اگر غیر از ایستادگی در برابر دشمنان حرکت کنیم اشتباه کردیم، دشمن ما الان آمریکا است و اگر ندانیم امروز آمریکا و فتنه‌گرانی هستند که از مقابله با انقلاب اسلامی دست بر نمی‌دارند، ادعای بیخودی است.

این مسئول عاقل بودن را فراتر از دانشگاه رفتن و داشتن پست توصیف و بیان کرد: هرکسی که خدا و دشمن را شناخت و برابر دشمن مقابله کرد عاقل است، این کار شهدای ما است، عقل از آن عالم جبروت است به همین دلیل علما عاقل‌اند چراکه جبروتی‎اند و این بحث کمی نیست.

وحیدی با اشاره به تلاش دشمن به هر روشی برای محدود کردن توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران، متذکر شد: خود این آمریکایی‌های خبیث یک هزار و 350 کلاهک هسته‌ای دارند که تنها یک هزار و 200 میلیارد دلار فقط صرف نوسازی کلاهک می‌کنند.

وی گفت: امروز این انسان‌ها به ما می‌گویند چرا موشک غیرهسته‌ای دارید، درحالی که ایران بُرد موشک را زیاد هم نمی‌کند، سوال این است که شما چه کاره دنیا هستید که سلاح مرگبار هسته‌ای دارید بعد می‌گویید چرا ایران دارد.

معامله دشمن با شیطان
وزیر اسبق دفاع اظهار کرد: دشمن امروز به اهل بیت، اسلام و نظام اسلامی بغض دارد، چراکه ما از مکتب اهل بیت حرف می‌زنیم، حال این دشمن را باید شناخت و با وی معامله با نگاه دشمن داشت، چراکه که خداوند فرموده شیطان قطعاً دشمن است و شما هم با وی معامله دشمن بکنید، بنابراین آیا ما با آمریکا نباید معامله دشمنانه کنیم، چطور فکر می‌کنیم که دوست ما هستند درحالی که اگر بر ما غالب شوند هیچ عهد و پیمانی را پایبند نبوده و شما را له می‌کنند.

این مسئول جلوگیری از کنترل فضای مجازی توسط برخی از مسئولان را خیانت به خون شهدا خواند و افزود: دشمن درصدد تغییر میل و ذایقه مردم از طریق فضای مجازی است بنابراین باید مسئولان این فضا را کنترل کنند و ما هم نباید ساکت باشیم، نباید قبول کنیم که جلوی فضای مجازی آلوده گرفته نشود چراکه این خواست دشمن است.

وحیدی یادآور شد: دشمن می‌خواهد که ما را ناتوان نشان دهد، ما نباید کاری کنیم که حرف دشمن به کرسی بنشیند، حال که دشمن ما را تحریم کرد آیا باید عزا بگیریم پس خدا در محاسبات ما کجاست، اگر ما به خاطر خدا ایستاده‌ایم، اگر شهدای ما به خاطر خدا رفتند آیا باید با تحریم خود را ببازیم یا باید آن را تبدیل به فرصت بزرگ کنیم البته قبول داریم که مشکلات اقتصادی وجود دارد اما نمی‌شود که حتماً حلال مشکلات از خارج بیاید.

وی با اشاره به جریان داشتن همزمان جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و اطلاعاتی دشمن در برابر ملت ایران، اضافه کرد: در همه جای کشور باید کار کرد تا نشان دهیم در برابر دشمن تسلیم نمی‌شویم چراکه همین غربی‌ها چند سال پیش آمده بودند و با تعجب می‌گفتند اگر هر کشور دیگری بود برابر تحریم‌ها از بین می‌رفت.

اقتصاد مقاومتی، سد محکم برابر دشمن
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه باید روی پای خود بایستیم، گفت: در زمان جنگ تحمیلی خداوند صدق شهدا، رزمندگان و خانواده ایثارگران را دید و ما را مقابل همه دنیا پیروز کرد همانطور که امروز در سوریه صدق رزمندگان را دید و دشمن نتوانست ما را شکست دهد و سبب شد تا دشمنان ما امروز خوار و خوارتر شدند.

این مسئول اقتصاد مقاومتی را سد محکمی برای دشمن برشمرد و تصریح کرد: باید امروز سدهای خود را مقابل دشمن در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای جلوگیری از نفوذ دشمن بسیار بلند و مستحکم بزنیم اما کسی که که اقتصاد مقاومتی را نمی‌فهمد و عمل نمی‌کند، دانسته و یا نادانسته خائن به کشور است.

وحیدی افزود: فرهنگ شهادت یعنی فرهنگ تهاجم به مبانی فرهنگی دشمن، یعنی حمله به اساسی‌ترین شالوده‌های دشمن بنابراین باید در این جلسات از شهدا انرژی گرفت و از شهدا خواست تا ما را یاری کنند.

وی در پایان گفت: باید پشت سر رهبر بمانیم که در عالم نمونه‌اش را نداریم، اگر در این پیچیدگی دنیا دقت نکرده و پشت سر رهبر نباشیم دنیا و آخرت ما از بین می‌رود.
,
,
,
,
,
,
,
, ایستادگی برابر دشمنان، درس شهدا, ایستادگی برابر دشمنان، درس شهدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, معامله دشمن با شیطان, معامله دشمن با شیطان,
,
,
,
,
,
,
,
,
, اقتصاد مقاومتی، سد محکم برابر دشمن, اقتصاد مقاومتی، سد محکم برابر دشمن,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه