اخبار داغ

کارشناس مسائل فرهنگی:

حضرت زهرا(س)یگانه الگوی یک زن مسلمان در تمامی ابعاد است

حضرت زهرا(س)یگانه الگوی یک زن مسلمان در تمامی ابعاد است
کارشناس مسائل فرهنگی گفت: حضرت زهرا (س) براساس آیات و تاکیدات قرآن مطیع همسرش بود، که این ناشی از روح الهی و عمل به قرآن بوده و بر همین اساس می توان گفت حضرت زهرا (س) بارز‌ترین الگوی همسرداری برای زنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما؛جشن میلاد کوثر به همت بسیج جامعه زنان شهرستان رودبارجنوب در محل سالن صالحین حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر با حضورحضور بانوان رودباری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما؛, رودبار ما؛,

این برنامه ها با قرائت قرآن مجید و خیر مقدم گویی فرمانده سپاه این شهرستان آغاز شد مولودی خوانی و اهداء جوایز به فاطمه ها از دیگر برنامه های این جشن بود.

,

حضرت زهرا(س)یگانه الگوی یک زن مسلمان در تمامی ابعاد است

, حضرت زهرا(س)یگانه الگوی یک زن مسلمان در تمامی ابعاد است, حضرت زهرا(س)یگانه الگوی یک زن مسلمان در تمامی ابعاد است,

ساره میرشکاری کارشناس مسائل فرهنگی در مراسم جشن میلاد کوثر و روز زن در جمع بانوان رودباری با بیان اینکه سیره و زندگانی حضرت زهرا(س) برای همه انسان ها و به خصوص بانوان جامعه الگو است، گفت: باید از الگوهای رفتاری و اخلاقی این بانوی بزرگ در همه ابعاد اجتماعی، سیاسی، عبادی، اعتقادی و تربیتی سرمشق بگیریم.

,

وی ادامه داد: حضرت فاطمه الزهرا(س) مظهر دین، اسوه تقوا، سرور زنان جهان و سرمشق و الگوی عفت، حجاب و عفاف و فضلیت است و زندگی یگانه دخت نبی مکرم اسلام(ص) در قرون و اعصار متمادی الگویی ارزنده و پر ارزش برای همه زنان مومن است که با گذشت زمان بر شکوه و عظمت آن افزوده می شود.

,

این کارشناس فرهنگی اظهار داشت: حضرت زهرا (س) براساس آیات و تاکیدات قرآن مطیع همسرش بود، که این ناشی از روح الهی و عمل به قرآن بوده و بر همین اساس می توان گفت حضرت زهرا (س) بارز‌ترین الگوی همسرداری برای زنان است.

,

وی افزود: حضرت زهرا بزرگ ترین الگوی زنان اسلامی و برای زنان افتخاری بزرگ است که ولادت این بانو به نام روز زن انتخاب شده است.

,

میرشکاری با بیان اینکه شناخت همه لحظات زندگی حضرت زهرا(س) برای مسلمانان ارزشمند است، گفت: باید با انجام اقدامات لازم فرهنگ فاطمی در جامعه نهادینه شود.

,

وی افزود: در حال حاضر دشمنان  از طریق فضای مجازی در تلاش برای جدا ساختن زنان از هویت اسلامی خود هستند، زنان و بانوان ایرانی باید با تاسی به حضرت زهرا(س) و الگوبرداری از ایشان این فتنه دشمنان را ناکام گذارند.

,

کارشناس مسائل فرهنگی تصریح کرد: زنان و دختران جامعه ما نیازمند الگوهای دینی و صحیح برای پیمودن مسیر زندگی ‏هستند که حضرت زهرا(س) بهترین الگو و نمونه برای آنهاست به همین دلیل ترویج فرهنگ فاطمی ‏را به عنوان محور برنامه هایمان در اولویت قرار داده ایم.

,

میرشکاری با تأکید بر اینکه نام حضرت فاطمه(س) آمیخته با حجاب و عفاف است، گفت: عبادات، ولایتمداری و حجاب و عفاف آن حضرت نمونه ای بی بدیل هستی برای تمام جهانیان و به ویژه زنان است و زنان جامعه اسلامی می توانند با تأسی از آن حضرت جامعه ای سالم و پاک را بسازند.

,

وی افزود: اگر بخواهیم فرزندی پاک داشته باشیم باید بانوی پاکی انتخاب شود تا مادری پاک برای فرزندان باشد، رزق و لقمه حلال و پرهیز از رفتارهای گناه آلود از دیگر عواملی هستند که با رعایت آن می توان فرزندی پاک داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه