اخبار داغ

خطبه های نمازجمعه در لرستان؛

غده سرطانی رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار محو می شود

غده سرطانی رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار محو می شود
در خطبه های نمازجمعه در لرستان ضمن گرامیداشت ولادت باسعادت دخت مکرم نبی اسلام(ص) حضرت فاطمه الزهرا(س) و بیان جایگاه والای زن در اسلام به سخنان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر اوقاف سوریه اشاره شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، آیت الله سیداحمدی میرعمادی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با اشاره به سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و ولادت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) گفت: مهمترین فلسفه نام‌گذاری این روز به نام روز زن بیان منزلت زن در اسلام و مقایسه آن با جایگاه زن در جوامع غربی که روز گذشته در بیانات مقام معظم رهبری کاملا نمایان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

 

,

وی با بیان این که زن در جامعه اسلامی دارای عفاف، حجاب، رشد علمی و معنوی، مدیر خانواده، مایه آرامش زندگی است،گفت: زن غربی مظهر برهنگی و جلب توجه مردان و ابزار تبلیغ کالا، آرایش و جلوه‌گری است.

,

 

,

خطیب جمعه خرم آباد با تأکید بر غلط بودن الگویی به نام آزادی گفت: نتیجه منزلت اسلامی زن رشد، تعالی، رسیدن به کمال، تحکیم نظام خانواده و حضور فعال در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی‌، فرهنگی و اقتصادی با حفظ حجاب است در حالی‌که جایگاه زن در غرب از هم‌گسستن خانواده و رواج بی‌بندوباری در جامعه است.

,

 

,

آیت الله میرعمادی، یکی از کارهای فرهنگی ارزشمند را اردوهای راهیان نور دانست که تاثیرات فراوانی بر روی مردم خصوصا نسل جوان گذاشته است و هدف آن آشنایی با فرهنگ جهاد و شهادت، رشادت‌ها، شهامت و شجاعت رزمندگان و انتقال ارزش‌های دفاع‌مقدس به نسل امروز است.

,

 

,

به گفته وی دوران دفاع مقدس گنجی بی‌پایان است که باید از این سرمایه و ثروت ملی استفاده کرد و بایستی در جهت زنده‌ نگه ‌داشتن آرمان و اهداف دفاع مقدس برنامه‌ریزی دقیقی برای حضور بامعرفت جوانان در این اردوها فراهم کرد.

,

 

,

وی با اشاره به روز بزرگداشت شهدا و سالروز فرمان حضرت امام(ره)  مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی تصریح کرد: بنیاد شهید یکی از نهادهای انقلابی است که نقش مهمی در حفظ فرهنگ ایثار و شهادت دارد و استقلال، امنیت، ثبات و قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران از برکات فرهنگ ایثار و شهادت است.

,

 

,

امام جمعه خرم آباد با اشاره به 18اسفندماه سالروز تشکیل کانون فرهنگی هنری مساجد گفت: مسجد یکی از ظرفیت‌های مهم جامعه اسلامی بوده و انتظار می‌رود کانون‌های فرهنگی هنری با برنامه‌ریزی دقیق و جذاب جوانان را به سمت مسجد، اقامه نماز و نماز جمعه هدایت کنند.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهید حدادیان  بیان کرد: بوسیدن پیراهن این جوان شهید  توسط رهبرمعظم انقلاب نشان از زندگی پاک این شهید، بصیرت خاص، غیرت و همت والای او دارد چراکه نسل سوم انقلاب باعظمت‌تر، بابصیرت‌تر و باشهامت‌تر پای انقلاب ایستاده و جان خود را تقدیم می‌کند.

,

 

,

وی با اشاره به پیش بینی رهبرمعظم انقلاب مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی 25سال آینده را نخواهد دید و تأکید دوباره معظم له در دیدار اخیرشان با وزیر اوقاف سوریه بر این موضوع،اظهار داشت: این پیش‌بینی مقام معظم رهبری انسان را به وجد می‌آورد و نشان می‌دهد که عمر رژیم صهیونیستی به شمارش معکوس افتاده و شاید به 25 سال نیز نکشد که این غده سرطانی ان شاالله از صحنه روزگار محو شود.

,

 

,

تلاش دشمن ترویج بی بند و باری و بدحجابی در جامعه است

, تلاش دشمن ترویج بی بند و باری و بدحجابی در جامعه است ,

حجت الاسلام "حسن ترابی" امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر گفت: این ایام فرصتی برای شناخت شخصیت حضرت فاطمه(س) است، زنان پس از پیروزی انقلاب شان خود را پیدا کردند و مشارکت زنان در این سالها افزایش یافته به طوری که امروز زنان جامعه ما با حفظ هویت خود و پروش استعداد فرزندان در همه عرصه ها حضور دارند.

,

 

,

وی اضافه کرد: زنان در جوامع غربی یک موجود مادی هستند و در جوامع غرب با زن به عنوان یک کالا و عروسک تبلیغاتی استفاده می شود به طوری که در غرب خانواده به شدت در حال فروپاشی است در حالی که در نظام اسلامی کانون خانواده با حضور مادر پر رونق است.

,

 

,

به گفته وی مادر در فرهنگ ما سنبل ایثار و گذشت و فداکاری است و خود را وقف خانواده می کند، نقش مادر در جامعه نقش اول است و مادران هستند که بذر پاکی و صداقت را در فرزندان شکوفا می کنند تا یک جامعه صالح وجود داشته باشد.

,

 

,

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: عده ای امروز به دنبال ترویج فرهنگ فاسد غرب در جامعه اسلامی هستند گرچه در این راستا دشمنان دشمنی می کنند و تلاش دارند تا زنان و دختران ما را به بی بند و باری سوق دهند و می دانند تا زنان ما در سنگر حجاب هستند کاری از پیش نمی رود.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: دشمنان تلاش دارند در جوامع اسلامی گوهر حجاب را از زنان و دختران بگیرند و رهبری فرمودند گرچه در این راستا تعدادی تحت تاثیر قرار می گیرند  و روسری را بردارند اما راه به جایی نخواهند برد.

,

 

,

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: متاسفانه برخی از خواص سخن از حجاب اجباری می زنند و برخی به دنبال این هستند که فرهنگ فاسد غرب را ترویج دهند.

,

 

,

وی با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه افزود: برخی در فضای مجازی اظهار دارند که چون زنان به ورزشگاه نرفتند فلان تیم شکست خورده است و این بالاترین اهانت به زنان است.

,

 

,

خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگری با اشاره به 22 اسفند سالروز بزرگداشت شهدا افزود: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و پیشرفت و توسعه کشور مرهون شهدا است و باید مقام شهید را گرامی بداریم چرا که گرامیداشت شهید تداوم راه شهداست و حرکت در مسیر شهدا و تلاش برای تحقق اهداف شهداست.

,

 

,

وی بیان کرد: بنیاد شهید با اهداف خاص احیا، حفظ و ترویج شهادت و خدمت رسانی مطلوب به خانواده های شهدا تاسیس شد و خدماتی را ارائه می دهد.

,

 

,

استفاده از زنان به عنوان ابزار درآمدزایی و تبلیغاتی در شأن دولت اسلامی نیست

, استفاده از زنان به عنوان ابزار درآمدزایی و تبلیغاتی در شأن دولت اسلامی نیست,

حجت الاسلام محمد علی ارزنده در خطبه اول نماز جمعه این هفته  ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) وروز مادر گفت: زنان باید عفت وپاکدامنی  را عایت نموده و ودرزندگی خانوادگی نباید به چشم بهم چشمی  روی بیاورد و باید  توجه به همسر و فرزندان را در اولویت قرار دهند. 

, حجت الاسلام محمد علی ارزنده در خطبه اول نماز جمعه این هفته  ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) وروز مادر گفت: زنان باید عفت وپاکدامنی  را عایت نموده و ودرزندگی خانوادگی نباید به چشم بهم چشمی  روی بیاورد و باید  توجه به همسر و فرزندان را در اولویت قرار دهند. ,

 

,  ,

وی به حقوق زنان در احادیث و روایات اشاره و توجه مردان را به این حقوق را خواستار شد و بیان کرد: متاسفانه امروز برای مراسم استقبال از مسئولین  دختران و زنانی با لباسهایی که در جهت نمایش دادن استفاده می شود و در رسانه ملی نیز برای تبلیغات اجناس وکالا از زنانی استفاده می کنند که این در شان دولت اسلامی نیست.

,

 

,

امام جمعه الیگودرز بیان کرد: زنان باید در فیلم های سینمایی با وضعیت های نامناسب به ایفای نقش بپردازند تا تهیه کننده از فروش فیلم  سود  میلیاردی کسب نماید این در حالی است که در اغتششات اخیر مادر شهید حدادیان با حفظ حجاب و مطالبی منطقی ودقیق  در میدان مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن امر به معروف ونهی از منکر می کند این زنان باید الگوی نسل جوان باشند.

,

 

,

خطیب نماز جمعه الیگودرز در خطبه  دوم نماز جمعه این هفته به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد: عده ای که چند تا کتاب خوانده و یا  از اهالی قلم  به اسم روشنفکر خیال می کند که در خصوص مسائل اعتقادی از جمله حجاب می تواند  نظر بدهد  واصل فرمان الهی را زیر سوال ببرد.

,

 

,

مسئول ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان الیگودرز بیان کرد: عده ای در گذشته مطالبی  را بیان نمودند  که ما وظیفه نداریم مردم را  به اجبار به طرف بهشت ببریم این افراد از دین بی اطلاع  هستند و زمانیکه این روشنفکرمآ بی ادامه یافت امروز باید شاهد باشیم که شهردار تهران در  کمال وقاحت در برنامه ای  شرکت می کند که عده ای به راحتی مشغول رقص هستند این اقدامات در جهت  ازبین بردن عفت وحیا در جامعه است.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه رفت و آمد سران اروپا یی که به ملت توهین می کنند چه دستاوردی دیگری  دارد اظهار داشت:  وزیر امور خارجه فرانسه در قبل از سفر حتی در داخل کشور به ملت ایران توهین کرد وبر در مقابل رئیس جمهورکشور بصورت بی ادبانه نشست که خلاف عرف سیاسی  و نوعی توهین به طرف مقابل است وحتی پس از بازگشت از ایران نیز در مصاحبه ای برای کشور ما تکلیف مشخص می کنند ولی مسئولین  در این خصوص سکوت اختیار می کنند.

,

 

,

حجت الاسلام ارزنده اضافه کرد: تنها سردار شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی  با لباس نظامی در مقابل وزیر امورخارجه فرانسه ظاهر می شود این روحیه عزت مداری وی بدلیل  زندگی با رزمندگان وشهدا که در برابر دشمنان بسیار مقتدرانه می ایستد.

,

 

,

امام جمعه الیگودرز بیان کرد: عده ای  انتقاد از پیامبر و امام زمان (عج) را بر همگان امکان پذیر می دانند و با صراحت مخالفان دولت را بی عقل خطاب می کنند متاسفانه این افراد بجای اقداماتی برای  حل مسائل ومشکلات کشور در هر سخنرانی به منتقدان توهین می کنید ودر این مدت  بیش از 50  بار نسبت به منتقدین توهین وبرچسب زده اند.

,

 

,

وی به دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده شهید اغتشاشات اخیر  علی  بایرامی اشاره کرد: اهل بصیرت و ولایت مداران  کسانی هستند که در عمل آن را اثبات کنند و افرادی که تنها سخن از ولایت وانقلاب می زنند ولی با هر بادی نظرشان عوض می شوند تنها مدعیانی بیش نیستند.

,

 

,

خطیب نماز جمعه الیگودرز به  چهارشنبه سوری آخر سال وخطرات آن اشاره کرد وبیان نمود: متاسفانه عده ای به بهانه های مختلف از جمله  چهارشنبه سوری قصد ایجاد مشکلاتی را دارند ووظیفه  والدین که به فرزندانشان اجازه ندهند گرفتار این اغتشاشات شوند و برای حفظ سلامتی  فرزندانشان  همچنین اجازه  استفاده از مواد آتش زا ، مواد محترقه و... را ندهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه