اخبار داغ

نیمه نهایی جام حذفی؛

پیروزی خونه‌به‌خونه بر استقلال خوزستان/ حریف استقلال از بابل آمد

پیروزی خونه‌به‌خونه بر استقلال خوزستان/ حریف استقلال از بابل آمد
تیم فوتبال خونه به خونه با پیروزی برابر استقلال خوزستان، حریف استقلال تهران در دیدار فینال رقابت های جام حذفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی از ساعت ۱۵ امروز جمعه بین تیم های استقلال خوزستان و خونه به خونه بابل در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک به یک خاتمه یافت اما در وقت های اضافه تیم بابلی به برتری یک بر ۳ رسید. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

میثم دورقی در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی موفق شد دروازه تیم مازندرانی را باز کند تا نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر آبی های اهواز به پایان برسد. 

,

در نیمه دوم تیم بابلی نمایش بهتری داشت و در یک ضد حمله و روی اشتباه مدافع استقلال خوزستان توانست توسط روح الله باقری در دقیقه ۶۲ به گل تساوی دست پیدا کند.

,

درحالی که دیدار دو تیم در نود دقیقه با تساوی به پایان رسیده بود، تیم خونه به خونه در دقیقه ۹۸ توسط روح الله باقری به گل دوم دست پیدا کرد. درحالی که بازی به دقیقه آخر وقت های اضافه رسیده بود بازهم روح الله باقری برای خونه به خونه گل زد تا در نهایت تیم بابلی ۳ بر یک به برتری برسد و راهی فینال شود.

,

دیدار فینال رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور روز ۱۲ اردیبهشت سال آینده بین تیم های خونه به خونه بابل و استقلال تهران در ورزشگاه اروندان خرمشهر برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه