اخبار داغ

افتخاری دیگر برای زادگاه گلف کشور؛

نفت مسجدسلیمان قهرمان مسابقات گلف کشور شد+تصاویر

نفت مسجدسلیمان قهرمان مسابقات گلف کشور شد+تصاویر
مسابقات گلف قهرمانی کشور یادواره مرحوم شهباز حسین پور با قهرمانی نفت مسجدسلیمان به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آسماری,مسابقات گلف قهرمانی کشور یادواره مرحوم شهباز حسین پور با قهرمانی نفت مسجدسلیمان به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آسماری,

هفدهمین دوره یادواره مرحوم حسین پور با حضور ۱۷ تیم از سراسر کشور به میزبانی هیات گلف استان خوزستان و در زمین گلف اهواز برگزار شد که در نهایت تیم گلف نفت مسجدسلیمان با ۴۸۹ امتیاز مقام اول و عنوان قهرمانی کشور را کسب نمود.

,

در پایان این مسابقات در بخش زیر 18 سال به ترتیب مهدی شهنی، سبحان سلیمانی، میلاد شهنی و علی غلام نژاد به عنوان نفرات اول تا چهارم برگزیده شدند.

,

در بخش انفرادی محمد شیخ زاده از باشگاه ملی حفاری اهواز، عباس قنبری از باشگاه نفت مسجدسلیمان و جهانگیر نصیری از باشگاه سورتمه اهواز عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

,

در بخش تیمی نیز تیم نفت مسجدسلیمان با 489 ضربه به عنوان قهرمان، تیم ملی حفاری اهواز با 491 ضربه عنوان دوم و تیم سورتمه  اهواز با 506 ضربه به عنوان تیم سومی این دوره از رقابت های گلف کشور دست پیدا کردند.

,

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور بهمن حسین پور  معاونت تشریفات دفتر رئیس جمهور، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، منتقمی سرپرست گلف کشور، فریدون یوسف شاهی دبیر فدراسیون گلف,ابوذر شجاعی رئیس هیات گلف مسجدسلیمان و جمعی از پیشکسوتان گلف استان برگزار گردید.

,

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه