اخبار داغ

جوان خرم آبادی سرباز نمونه وزارت دفاع شد

جوان خرم آبادی سرباز نمونه وزارت دفاع شد
در دهمین جشنواره جوان سرباز و ششمین همایش فرماندهان نمونه وزارت دفاع، از سربازان و فرماندهان برتر سازمان‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قدردانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک در دهمین جشنواره جوان سرباز و ششمین همایش فرماندهان نمونه وزارت دفاع، از سربازان و فرماندهان برتر سازمان‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قدردانی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

این جشنواره در ده محور خلاقیت، ابتکار و فناوری، بصیرت افزایی، خانواده، بسیج و سازندگی ، ورزش ، امنیت ، ایثارگری ، انضباط اجتماعی و وظیفه شناسی برگزار شد.

,

 

,

 در این مراسم که با حضور  امیر شیخ حسنی معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر شهرام مدیر عامل صا ایران، سردار کمالی مسئول امور مشمولین ستادکل نیروهای مسلح و جمع دیگری از فرماندهان نیروهای مسلح برگزار شد، از سربازان و فرماندهان نمونه سازمان‌های تابعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تقدیر شد که طی آن سعید ساکی انتظامی جوان خرم آبادی در شاخه خلاقیت، ابتکار، نوآوری به عنوان سرباز نمونه معرفی شد.

,

 

,

لوح تقدیر

, لوح تقدیر,

 

,

این جوان لرستانی پیش‌تر به عنوان سرباز نمونه در شرکت صنایع هواپیمایی ایران و نیز سازمان صنایع هوایی کشور نیز انتخاب شده بود.

,

 

,

 وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک و دارای بیش از 30 مقاله و چندین کتاب است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه