اخبار داغ

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان:

دومین تیم حمایت روانی سحر به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شد

دومین تیم حمایت روانی سحر به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شد
معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: مرحله دوم تیم سحر حمایت روانی، اجتماعی و فرهنگی جوانان جمعیت هلال احمر لرستان طی کاروانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک حمید جمشیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تیم در قالب کاروانی متشکل از اعضای تیم حمایت روانی تشکیل شده که امروز مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا عازم مناطق زلزله زده شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بیان کرد: این تیم خدمات حمایتی و روانی را برای خانواده های زلزله زده که در حادثه زلزله اخیر از بُعد روحی و روانی دچار آسیب شده‌اند در قالب برنامه های جذاب و شاد اجرا می کند.

,

 

,

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان افزود: در این تیم سعی شد افرادی که سابقه ویژه‌ای در بحث حمایت روانی داشته باشند استفاده شود و امیدواریم طی روزهای آتی که در مناطق زلزله حضور دارند خدمات امید بخشی را به آسیب دیدگان ارائه کنند.

,

 

,

وی بیان کرد: یکی از برنامه های ویژه تیم حمایت روانی سحر توجه ویژه به کودکان و خردسالان است که برنامه های شاد و متنوعی را برای آنان برگزار می کنند.

,

 

,

به گفته وی تیم حمایت روانی جوانان جمعیت هلال احمر لرستان پیش از اعزام دوره های مرتبط با حمایت روانی را طی کردند و جلسات توجیهی و بازآموزی نیز از سوی معاونت جوانان استان برگزار شد که بتوانند با توجه به شرایط مناطق زلزله زده اثرگذاری مطلوبی را داشته باشند.

,

 

,

 جمشیدی تصریح کرد: نخستین مرحله اعزام تیم حمایت روانی سحر لرستان نیمه نخست آذرماه سال جاری بود که توانست با حضور خود در مناطق دور افتاده و صعب العبور شهرستان ثلاث باباجانی خدمات مطلوب و اثرگذاری را انجام دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه