اخبار داغ

دیدار تولیت آستان قدس رضوی با قهرمانان وزنه برداری جهان

دیدار تولیت آستان قدس رضوی با قهرمانان وزنه برداری جهان
«بهداد سلیمی» و «علی هاشمی» قهرمانان وزنه برداری ایران و جهان پس از اهدای مدال‌های قهرمانی خود به آستان قدس رضوی با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در این دیدار به جایگاه و اهمیت اخلاق پهلوانی در ورزش اشاره و ابراز کرد: اینکه آقای سلیمی، قهرمانی خود در میادین ورزشی را لطف خداوند متعال و عنایت ائمه اطهار(ع) می‌داند؛ یک قهرمانی و پیروزی بزرگ دیگر در میدان مبارزه با نفس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آستان نیوز,


وی با اشاره به اقدام علی هاشمی در امتناع از دست دادن به خانم مدال دهنده بر روی سکوی قهرمانی، ابراز کرد: منش و رفتار متدینانه آقای هاشمی در هنگام دریافت مدال قهرمانی، مظهر فرهنگ و شخصیت اسلامی جوان ورزشکار ایرانی است. با این اقدام آقای هاشمی نام آور شد، از جنس نام آوری‌هایی که خداوند عنایت می‌کند.

,
,


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: شما علاوه بر قهرمانی در میدان ورزشی، در عرصه معنویت نیز پهلوان شدید، صیانت از این ویژگی‌های ممتاز بسیار مهم و ارزشمند است.

,
,


وی خاطرنشان کرد: خداوند متعال به تمام بندگان خود توجه دارد اما به برخی بندگان به طور ویژه عنایت می‌کند. برای کسب عنایت ویژه پروردگار باید کار ویژه انجام داد. اقدام شما دو پهلوان عزیز در اهدای مدال‌های قهرمانی به آستان حضرت رضا(ع) کار ویژه‌ای بود که انشاءالله نگاه ویژه خداوند را نیز به همراه خواهد داشت.

,
,


حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: روحیه قارونی یعنی انسان موفقیت هایش را حاصل توان و قدرت خود بداند، اما روحیه ضد قارونی به معنای حاکم دانستن قدرت الهی بر کامروایی‌هاست که الحمدلله شما دو عزیز، توفیقات خود را از ناحیه خداوند متعال می دانید و این سرمایه معنوی بزرگی است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه