اخبار داغ

اسماعیل کوثری:

دشمن در حال تلاش برای قراردادن مردم در مقابل رهبری است/ عدم موفقیت مسئولان نبودن در مسیر رهبری است

دشمن در حال تلاش برای قراردادن مردم در مقابل رهبری است/ عدم موفقیت مسئولان نبودن در مسیر رهبری است
نماینده سابق مجلس با بیان این که عدم موفقیت مسئولین نبودن در مسیر رهبری است، گفت: دشمن در حال تلاش برای قراردادن مردم در مقابل رهبری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،  اسماعیل کوثری شب گذشته در سلسله نشست های سیاسی بصیرتی صراط که در مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) برگزار شد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برخواسته از بطن اسلام ناب محمدی(س) است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) تمام کارها و شعارهای خود را براساس آیات قرآن می گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا،  , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: هدف امام خمینی(ره) پیاده کردن احکام، احادیث و آیات خداونددر جامعه بود و می خواستند یک سبک زندگی اسلامی را پیاده سازی کنند.

,

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) چیزی را برای خودش نمی خواست، گفت: امام خمینی(ره) عزت و سربلندی را برای تمام مسلمانان جهان و در مقابل تحقیر زورگویان و متکبرین را می خواست.

,

وی عنوان داشت:در قدیم دو نوع سیاست که سیاست اول سیاست امام علی(ع) و سیاست معاویه که یعنی در دروغ بود و امروز هم د نوع سیاست داریم که اولی سیاست واضح و صریح که همان امام خمینی(ره) و رهبری و سیاست دوم هم سیاستی که با هر نحوی به هدف خود برسد می باشد.

,

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله با اشاره به اینکه اگر همه کارگزاران ماننده سه قوه کار خودرا به درستی انجام دهند نظام به سرعت پیش خواهد رفت، ابراز داشت: ما در اصول مشکلی نداریم اما در اجرا مشکل داریم؛ مقام معظم رهبری و مردم می گویند خدا اما برخی مسئولین اسم کد خدا را می آورند.

,

وی اضافه کرد: دشمن بعد از انقلاب در تلاش هست که ایران را شکست دهد و نظام اسلامی را از بین ببرد اما با وجود دو عامل رهبری(ولایت) و مردم ولایتمدار نتوانسته و نمی تواند.

,

کوثری با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس 200هزار شهید تقدیم نظام و اسلام کرده ایم، گفت: برخی می گویند که ما دیوار گوشی ساخته ایم در حالی که این اشتباه است و در هر عملیاتی در ابتدا فرماندهان برای شناسایی می رفتند و به گفته خود ارتش بعثی عراق 440هزار کشته در این جنگ دادند.

,

وی ادامه داد:امروز ایران در حال رو کردن دست شیطانی آمریکا و اسرائیل هستیم و این خصلت آمریکا را به دنیا می شناسانیم و می گوئیم که آنها در حال دروغ گفتن هستند و این حقوق بشر ها دروغ است.

,

نماینده سابق تهران در مجلس با اشاره به اینکه دشمن می خواهد تفکر شیطانی خود را در کشور حاکم کند، گفت: امام خمینی(ره) به قدرت خداوند ایمان و باور داشت به همین دلیل نظام شاه را کنار گذاشت و دست او را از چپاول و دخالت در کشور قطع کرد.

,

وی افزود:برخی مسئولین کارهایی انجام می دهند که باعث می شود که دشمن به نظام ضربه بزند و حرکت آن را آرام کند، دشمن نمی خواهد بگذارد ایران اسلامی برای جهانیان الگو شود.

,

کوثری با اشاره به تهدیدهای آمریکا علیه ایران، گفت: امروز آمریکا خار و ذلیل شده است و نمی تواند اقدام علیه ایران انجام دهد چرا که اگر می توانست کاری کند یک لحظه هم دریغ نمی کردبه همین دلیل دست به جنگ های فرهنگی و اقتصادی زده است.

,

وی عنوان داشت: ولایت و ولایتمداری مردم دو عاملی است که محکم در مقابل دشمن ایستاده اند و این مسئله باعث ناامیدی دشمن شده است.

,

نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه دشمن در حال تلاش برای قراردادن مردم در مقابل رهبری است، گفت: دولتمردان در حال کارکردن برای نظام هستند اما در برخی موارد موفق نیستند که دلیل آن هم عدم حرکت در مسیر رهبری می باشد که از نمونه های آن می تواند به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه