اخبار داغ

امام جمعه کرمان در دیدار با اصحاب رسانه تأکید کرد؛

رسانه ها باید فرهنگ پرسشگری را ترویج و در جهت پیشرفت استان قلم بزنند

رسانه ها باید فرهنگ پرسشگری را ترویج و در جهت پیشرفت استان قلم بزنند
نماینده ولی فقیه در کرمان گفت:رسانه ها باید در یک ارتباط دوستانه و هم جهت با پیشرفت استان قلم، قدم، فکر و نظر خود را بیان کنند و سئوالات خود از مسوولان بپرسند و فرهنگ پرسشگری و در مقابل آن پاسخگویی را ترویج دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی شب گذشته در نشست با اصحاب رسانه کرمان با تأکید بر اینکه نقش رسانه ها در تحولات یک منطقه کم نظیر و بی بدیل است و این نقش جایگزین ندارد، گفت: اگر به هر دلیل این نقش از رسانه ها گرفته شود، جای آن در منطقه خالی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از راه آرمان ؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی شب گذشته در نشست با اصحاب رسانه کرمان با تأکید بر اینکه نقش رسانه ها در تحولات یک منطقه کم نظیر و بی بدیل است و این نقش جایگزین ندارد، گفت: اگر به هر دلیل این نقش از رسانه ها گرفته شود، جای آن در منطقه خالی است., راه آرمان, راه آرمان,

نماینده ولی فقیه در کرمان ادامه داد:در دنیای امروز که دنیای ارتباطات است و تمامی گوش ها و چشم ها در لحظه به سمت رسانه های مختلف است تا ببینند آخرین خبر و تحلیل چیست، رسانه نقش ویژه را دارد.

, نماینده ولی فقیه در کرمان ادامه داد:در دنیای امروز که دنیای ارتباطات است و تمامی گوش ها و چشم ها در لحظه به سمت رسانه های مختلف است تا ببینند آخرین خبر و تحلیل چیست، رسانه نقش ویژه را دارد.,

این مقام مسئول با اشاره به  نقش و اهمیت رسانه در جامعه عنوان کرد: شاید نخستین مجموعه ای را که دعوت کردیم تا به حرف آنها گوش بدهیم، رسانه است و همچنین پس از رسانه جوانان در اولویت هستند.

, این مقام مسئول با اشاره به  نقش و اهمیت رسانه در جامعه عنوان کرد: شاید نخستین مجموعه ای را که دعوت کردیم تا به حرف آنها گوش بدهیم، رسانه است و همچنین پس از رسانه جوانان در اولویت هستند.,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی ابراز کرد: نظرات رسانه ها خیلی برای بنده مهم است و حقیقتا اگر بخواهیم راه ارتقاء استان را در حوزه های مختلف برویم که راه سخت اما شدنی است، بدون رسانه ها غیرممکن است.

,


وی تأکید کرد:رسانه ها باید شجاعانه به میدان بیایند و ضعف ها و قوت ها را بگویند و با اخلاص هر چه تمام تر باید از اقشاری که دفاع کنید، دفاع و به مسوولان گوشزد کنند.

,
, وی تأکید کرد:رسانه ها باید شجاعانه به میدان بیایند و ضعف ها و قوت ها را بگویند و با اخلاص هر چه تمام تر باید از اقشاری که دفاع کنید، دفاع و به مسوولان گوشزد کنند.,

امام جمعه کرمان با اشاره به مطالب فوق بیان کرد:رسانه ها باید در یک ارتباط دوستانه و هم جهت با پیشرفت استان قلم، قدم، فکر و نظر خود را بیان کنند و سئوالات خود از مسوولان بپرسند و فرهنگ پرسشگری و در مقابل آن پاسخگویی را ترویج دهند.

, امام جمعه کرمان با اشاره به مطالب فوق بیان کرد:رسانه ها باید در یک ارتباط دوستانه و هم جهت با پیشرفت استان قلم، قدم، فکر و نظر خود را بیان کنند و سئوالات خود از مسوولان بپرسند و فرهنگ پرسشگری و در مقابل آن پاسخگویی را ترویج دهند.,

این مقام مسئول ضمن تأکید به موارد ذکر شده، گفت:حق، هم دادنی است، هم گرفتنی و باید رسانه ها در راستای رسالت خود از همه بیشتر جدی باشند؛ چرا که رسالت رسانه، رسالت الهی است و باید از حق و مظلوم دفاع شود.

, این مقام مسئول ضمن تأکید به موارد ذکر شده، گفت:, حق، هم دادنی است، هم گرفتنی و باید رسانه ها در راستای رسالت خود از همه بیشتر جدی باشند؛ چرا که رسالت رسانه، رسالت الهی است و باید از حق و مظلوم دفاع شود.,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی با بیان اینکه شاید یکی از بهترین راه ها این باشد که بر هر کسی حجت را تمام کنید و اگر جواب قانع کننده نبود، بعد نقد منصفانه خود را بنویسید،اظهار کرد:وقتی اصحاب رسانه شهری و استانی با منطق قوی و شجاعت هر چه تمام تر پا به عرصه تلاش بگذارند، مطمئن باشید اوضاع خیلی متفاوت می شود.

,

وی گفت:قبل از ورود به گرایش سیاسی، خود را بنده خدا بدانید و فقط برای رضای خداوند کار کنید؛ چرا که وظیفه یک رسانه منصف این است که همه را در کنار هم و در کنار ضعف ها خوبی ها را از هر کسی ببیند.

,

نماینده ولی فقیه در کرمان گفت:رسانه های استان باید به گونه ای باشند که همه این احساس را داشته باشند که جریانی قوی، عادل، منصف، مطلبه گر، تیزهوش و جریان پویایی است و برای موفقیت در حوزه فرهنگی و اجتماعی که به نفع استان است.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی خاطر نشان کرد:بهترین همکار ما در این عرصه رسانه ها هستند و انتظار داریم هر زمان مطالبی وجود دارد، بیان کنند و یکی از الزامات هر کار خوب، سعه صدر و روحیه باز است و این امر در عرصه فرهنگ خیلی مهم است.

, حجت الاسلام و المسلمین علیدادی خاطر نشان کرد:بهترین همکار ما در این عرصه رسانه ها هستند و انتظار داریم هر زمان مطالبی وجود دارد، بیان کنند و یکی از الزامات هر کار خوب، سعه صدر و روحیه باز است و این امر در عرصه فرهنگ خیلی مهم است.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه