اخبار داغ

عضو فقهای شورای نگهبان مطرح کرد:

برخی افراد به دنبال ترویج سکولاریسم در کشور هستند/عده ای به بهانه ولات حضرت زهرا(س) بی حیایی را ترویج می دهند

برخی افراد به دنبال ترویج سکولاریسم در کشور هستند/عده ای به بهانه ولات حضرت زهرا(س) بی حیایی را ترویج می دهند
عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره وضعیت کنونی کشور گفت: برخی افراد به دنبال ترویج سکولاریسم در کشور هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا،  آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی شب گذشته در بیست و پنجمین سالگرد تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور که در بیت علامه طباطبایی برگزارشد، با اشاره به اهمیت شناخت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: هرکسی حضرت زهرا (س) را بشناسد درک لیله القدر کرده است و در کنار این موضوع راه های دیگری نیز برای شناخت ایشان وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،  , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: از طریق قرآن کریم، سیره ای که حضرت محمد(ص) در برخورد با فاطمه (س) داشتند در کنار روایاتی که پیغمبر نقل شده است همه و همه راهایی که می توان ایشان را شناخت.

,

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اهمیت هنر بیان داشت: همه ما با فرهنگ آشنا هستیم اما از هنر غافل هستیم.

,

وی ادامه داد: امروزه هنر جایگاه فوق العاده ای در جوامع پیدا کرده است که ضرورت حضور بیشتر در این عرصه را می طلبد.

,

مدرسی یزدی افزود: بالاترین هنر قرآن است چرا که با فصاحت و بلاغت همه چیز را بیان می کند.

,

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: پایگاه اصلی ما مساجد و حسینیه و هیئت است و باید کاری کنیم داری جذابیت باشد و سبب جذب جوانان و نوجوانان شود، متاسفانه گاهی که به برخی مساجد می‌رویم استقبال خوبی از نمازهای جماعت نمی‌شود و حضور مردم به خصوص جوانان مطلوب نیست و باید سطح حضور بیشتر و بالاتر باشد

,

آیت الله مدرسی یزدی بیان کرد: طلاب و فعالان فرهنگی باید تلاش کنند که کل کشور، قم را الگوی خود قرار دهند و شما نیز باید آن‌ها را یاری کنید.

,

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: برخی از افرادی که در جامعه ودر امور قرار دارند توجه لازم به فرهنگ اسلامی را ندارند و گاهی گرایش‌های منفی نسبت به برخی از مسائل دارند.

,

وی با اشاره به برگزاری برخی مراسم‌هایی که همراه با رقص و آهنگ است، افزود: حضرت زهرا (س) الگوی عفاف و حجاب و حیا است و در برخی از مکان‌ها به عنوان میلاد حضرت زهرا (س) کاری انجام شد که حداقل عده ای را با بی حیایی تربیت کنند.

,

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: علاوه بر این شاهد هستیم در گوشه و کنار کشور به صورت مخفیانه سند 2030 اجرا می شود و برخی از سمن ها نیز به عنوان کار مردمی اقداماتی از این دست را انجام می دهند که باید جلوی این ها گرفته شود.

,

وی با انتقاد از برخی افراد تاکید کرد: برخی از افراد که روزنامه و سایت دارند به صورت مستقیم و غیر مستقیم به دنبال ترویج سکولاریسم و جدایی دین از سیاست هستند که به هیچ عنوان پذیرفته نیست و باید جلوی این اقدامات گرفته شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه