اخبار داغ

در حاشیه حمله اعضای فرقه شیرازی به سفارت ایران در لندن؛

از پاسداران تهران تا کنزینگتون لندن

از پاسداران تهران تا کنزینگتون لندن
اقدامات تخریب‌گرایانه اعضای فرقه شیرازی در لندن در حالی اتفاق می‌افتد که چندی پیش پیروان یکی دیگر از فرقه‌های مذهبی به نام دراویش گنابادی در اقدامی وحشیانه، با "اتوبوس" چند تن از مامورین نیروی انتظامی را زیر گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، روز گذشته اعضای یک فرقه انحرافی به سفارت ایران در لندن حمله کردند و وارد فضای سفارتخانه شدند، این افراد تصاویری از سید صادق شیرازی و سید حسین شیرازی را در دست داشتند.

متعرضین به سفارت ایران در لندن عضو گروهکی با عنوان هیات «خدام المهدی» هستند که در حومه لندن فعالیت دارند، این گروهک به بهانه اعتراض به دستگیری سید حسین شیرازی فرزند سیدصادق شیرازی، پس از آنکه با قمه و چماق وارد حریم سفارت ایران شدند، با سرنگون کردن پرچم مقدس کشورمان، پرچم گروهک خود را بر بام سفارت نصب کردند.

ویدیوهای منتشر شده از حمله طرفداران صادق شیرازی به سفارت ایران نشان میدهد که پلیس لندن در کمال بی‌تفاوتی نظاره‌گر اقدام غیرقانونی اعضای این فرقه مذهبی است، جالب است که فیلم‌برداران شبکه فدک (وابسته به فرقه سید صادق شیرازی) در لحظه حمله به سفارت ایران، در محل حاضر بوده و فیلم پایین کشیدن پرچم کشور ایران را به صورت زنده مخابره می‌کند.

شبکه فدک پیش از این نیز یکبار در صدر رسانه‌ها قرار گرفته بود، همان زمانی که «یاسر الحبیب»  مدیر این شبکه ادعا کرده بود: ملکه انگلیس از خاندان بنی هاشم بوده و دلیل پذیرفتن کمک های ملکه به این جریان را "خاندان بنی هاشم بودن" ملکه الیزابت عنوان کرده بود.

رفتار منفعلانه پلیس لندن در زمان تعرض به سفارت ایران آنچنان مشهود بود که علی علیزاده کارشناس سابق شبکه بی‌بی‌سی در توییتر خود نوشت: دولت بریتانیا هفته پیش قطعنامه محکوم به شکست علیه دخالت ایران در یمن را به شورای امنیت برد و امروز پلیس‌ش منفعل ایستاد تا سفارت ایران در لندن اشغال شود، امپراطوری سابق بعد از برگزیت برای دوشیدن و تیغ زدن سعودی رسما همه شرفش را حراج کرده  است.

در این میان اما «حمید بعیدی نژاد» سفیر ایران در انگلیس که ظاهرا میخواهد از ایجاد هرگونه تنش احتمالی در رابطه ایران و انگلیس جلوگیری کند نسبت به عملکرد ضعیف پلیس لندن در غائله حمله به سفارت ایران هیچ واکنش روشنی از خود نشان نداد، با اینحال در توییتی نوشت: « تعداد اندکی از طرفداران فرقه شیرازی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن تعرض نموده و با شکستن پرچم، در حال شعار دادن علیه مقامات کشور و لعن عایشه، ابوبکر، عمر و عثمان هستند. به هنگام ورود، آنها با چماق و قمه دیده شدند. پلیس محل حاضر است»

اقدامات تخریب‌گرایانه اعضای فرقه شیرازی در لندن در حالی اتفاق می‌افتد که چندی پیش پیروان یکی دیگر از فرقه‌های مذهبی به نام دراویش گنابادی در خیابان پاسداران تهران دست به آشوب زدند و در اقدامی وحشیانه، با اتوبوس چند تن از مامورین نیروی انتظامی را زیر گرفتند.

 

وحید عزیزی

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه