اخبار داغ

هر خانواده یک آتش‌نشان؛

برگزاری اولین طرح «آتش‌نشان داوطلب» در گلبهار+ تصاویر

برگزاری اولین طرح «آتش‌نشان داوطلب» در گلبهار+ تصاویر
مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلبهار از برگزاری اولین دوره طرح «آتش‌نشان داوطلب در شهر جدید گلبهار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آتش یار سوم مسعود روضه‌خوان در گفت‌وگو با ندای چناران، از برگزاری اولین دوره طرح آتش‌نشان داوطلب و فراگیری مطالب ایمنی و آتش‌نشانی 20 نفر از شهروندان منتخب و علاقه‌مند گلبهاری خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران،,

 

,

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلبهار ضمن تأکید بر اهمیت آموزش و نقش آن در کاهش حوادث و تلفات، گفت: این طرح برای اولین بار در شهر گلبهار توسط شهرداری و با حمایت شهردار و شورای اسلامی شهر برگزار شده است و هدف از اجرای آن ترویج فرهنگ ایمنی و شعار «هر خانواده یک آتش‌نشان» است.

,

 

,

وی ادامه داد: در این دوره هشت روزه افراد آموزش‌های لازم جهت مقابله و پیشگیری از انواع حریق و حوادث را در هشت سرفصل طبقه‌بندی‌شده، طی کلاس‌های تئوری و عملی فراگرفتند.

,

 

,

وی افزود: در این دوره با توجه به تعامل شهرداری گلبهار، از مربیان مجرب آتش‌نشانی گلبهار، مشهد و هلال‌احمر در زمینه‌های مختلف جهت آموزش بهره‌گیری شد و در پایان با برگزاری آزمون، افراد مورد پایش قرار گرفتند.

,

 

,

روضه‌خوان خاطرنشان کرد: «آتش‌نشان داوطلب» یکی از طرح‌های آموزش شهروندی در زمینهٔ ایمنی و آتش‌نشانی است و شهروندان منتظر طرح‌های جذاب، شاد و جالب درزمینهٔ آموزش‌های ایمنی و آتش‌نشانی که توسط شهردار و شورای اسلامی شهر گلبهار برنامه‌ریزی و حمایت می‌شوند باشند.

,

 

,

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلبهار همچنین از همه همشهریان خواست تا چهارشنبه آخر سال را ایمن و در کنار خانواده‌ها و دور از اقدامات خطرناک سپری کنند تا نوروزی شاد و سلامتی داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه