اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان چناران خبر داد؛

انهدام باند سارقان احشام در چناران

انهدام باند سارقان احشام در چناران
فرمانده انتظامی شهرستان چناران از انهدام باند پنج نفره سرقت احشام در روستاهای شهرستان چناران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برات اویسی در گفت‌وگو با ندای چناران اظهارکرد: در پی گزارش یک فقره سرقت احشام در محدوده روستای شورک، تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان چناران افزود: در بررسی‌های عوامل انتظامی مشخص شد پنج مرد جوان با سروصورت پوشیده، پس از ضرب و شتم چوپان گله، 14 رأس گوسفند را سرقت و با یک دستگاه وانت نیسان متواری شدند.

,

 

,

وی تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی آثار به جا مانده از صحنه سرقت و یک سری تحقیقات گسترده میدانی راننده خودرو را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان چناران عنوان کرد: متهم 30 ساله که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با مدارک و ادله موجود به سرقت با همدستی چهار نفر از دوستانش اعتراف کرد.

,

 

,

وی گفت: تیم رسیدگی‌کننده پرونده با اطلاعات به دست آمده طی چند عملیات مجزا غافلگیرانه همدستان متهم را در یکی از مناطق حاشیه شهر مشهد دستگیر کردند.

,

 

,

اویسی با اشاره به کشف احشام مسروقه، خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه