اخبار داغ

سردار سنایی راد:

حاج قاسم سلیمانی در دفاع از انسانیت شاهکار به خرج داد

حاج قاسم سلیمانی در دفاع از انسانیت شاهکار به خرج داد
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در دفاع از انسانیت، حاج قاسم سلیمانی شاهکار به خرج داد؛ پاک کردن لکه ننگ جریان تروریسم از چهره اسلام توسط سردار سلیمانی ویارانش صورت گرفت لذا امروز سردار افتخاری برای جهان اسلام و بشریت محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رسول سنایی راد در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه آرمان با اشاره افتخارات سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی ،سردار پرافتخار سپاه اسلام، سابقه شفاف وروشنی در جنگ تحمیلی دارد که عملکرد درخشان ایشان در جنگ در فرماندهی لشکر ثارلله شاهد بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه آرمان,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سرانجام در نیروی قدس، با عملکردی جهادی ومثبت در مقابل جریان تروریسم تکفیری، درخششی فراتر از مرزها و در سطح منطقه و جهان داشت؛ جریان تروریسم در واقع تهدیدی فراتر از کشورهای اسلامی برای منطقه و جهان محسوب می شود و سردار سلیمانی با نگاه بلندی که داشت، در دفاع از کشورهای اسلامی و انسانیت موفق عمل کرد.

,

وی بیان کرد: جریان تکفیری با جنگ نیابتی به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی در پوشش تشکیل خلافت اسلامی بود اما درواقع منازعه بین مذهبی و قومی برای تجزیه کشورهای اسلامی بود که نوعی خدمت به رژیم صهیونیستی و قدرت های فرامنطقه ای به حساب می آمد که سال ها برای خاوریانه یا غرب آسیا نقشه تجزیه و تبدیل واحدهای قدرتمند اسلامی به واحدهای کوچک فاقد قدرت بودند.

,

سردار سنایی راد با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی این نقشه را خنثی کرد، اظهار داشت: همه کسانی که به نیابت به کار گیری شده بودند، فاقد هرگونه عقل و شعور بودند و به جنایت هایی علیه بشریت می زدند؛ ماجرای بردگی جنسی زنان ایزدی تنها یک چشمه از جنایت های این جریان تروریستی است که مجموعه مقاومت و یاران سردار سلیمانی درمقابل آنها ایستاده و از انسانیت دفاع کرد.

,

وی یادآور شد: امروز تصور این است که جنایات داعش علیه شیعیان یا مسیحیان بود اما گزارش هایی که برخی ناظران بین المللی از موصل تهیه کردند، می تواند بخشی از فاجعه را نشان دهد که بازماندن هزاران کودک با پدر نامعلوم حاصل حضور این جنایتکاران در موصل بود.

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در دفاع از انسانیت، حاج قاسم سلیمانی شاهکار به خرج داد؛ پاک کردن لکه ننگ جریان تروریسم از چهره اسلام توسط سردار سلیمانی ویارانش صورت گرفت لذا امروز سردار افتخاری برای جهان اسلام و بشریت محسوب می شود و لذا بایستی تولد ایشان را به مقام معظم رهبری، همه کرمانی ها و خانواده ایشان تبریک گفت.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه