اخبار داغ

با مشارکت مجتمع امام رضا(ع)؛

طرح حریم تا حریم در چناران اجرا شد

طرح حریم تا حریم در چناران اجرا شد
طرح «حریم تاحریم» با مشارکت دانش‌آموزان بسیجی مجتمع امام رضا (ع) و به منظور پاک‌سازی مسیر ورودی و خروجی شهر چناران اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، محمدعلی حیدری در جمع خبرنگاران از اجرای «طرح حریم تا حریم» با مشارکت مجتمع امام رضا(ع) خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری چناران بابیان این مطلب که رویکرد شهرداری در پاک‌سازی معابر شهری استفاده از گروه‌های مردم‌نهاد است، اظهار داشت: برای این که شهری پاکیزه و بانشاط داشته باشیم باید کلیه شهروندان و اقشار مختلف مردم در نظافت شهری دخیل شوند و این مهم با مشارکت آحاد مردم به انجام می‌رسد.

,

 

,

وی ادامه داد: ما نیز بر همین اساس هدف کلی خود را زمینه‌سازی هرچه بیشتر ورود شهروندان در حوزه‌های مختلف مرتبط باسیاست‌های اداره امور شهر بنا نهاده‌ایم.

,


وی افزود: پس از اجرای موفقیت‌آمیز مرحله اول طرح «پاکبان محله خود باشیم» که در دو نقطه از شهر چناران با همراهی خوب همشهریان مواجه شد، برآن شدیم تا با استفاده از ظرفیت مدارس مقاطع مختلف تحصیلی در شهر و مذاکراتی در همین خصوص با مسئولین آموزش‌وپرورش شهرستان و مدیران مدارس انجام شد، زمینه حضور دانش آموزان را به عنوان قشر تأثیرگذاری که در سنین آموزش پذیری قرار دارند در این عرصه محیا کنیم.

,
,

 

,

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور و باهدف ترویج مسائل شهروندی و ارتقاء فرهنگ شهرنشینی و عملی کردن شعار معروف شهر ما خانه ماست، طی جلساتی که با مدیریت مجتمع امام رضا(ع) به انجام رسید از طرف این مجتمع پیشنهاد اجرای طرح «حریم تا حریم» جهت پاک‌سازی مسیر ورودی و خروجی شهر از محل این مجتمع تا مسجد امام رضا(ع) به شهرداری ارائه شد و از طرفی با توجه به نزدیکی فاصله چناران به مشهد که محل تردد میلیون‌ها زائر و مسافر مشتاق به زیارت حرم امام رضا(ع) در طرح پیشنهادی مدیران این مجتمع لحاظ شده بود و می‌طلبد که این مسیر آن‌گونه که شایسته زائران حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع) پاک‌سازی و نظافت شود.

,

 

,

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری چناران بیان داشت: اجرای این طرح خوشبختانه با مشارکت بسیار خوب تعداد کثیری از دانش آموزان بسیجی این مجتمع به همراه مربیان و همکاری خوب شبکه بهداشت و درمان و همچنین پرسنل راهور شهری به منظور کنترل مسائل ترافیکی اجرا شد.

,

 

,

حیدری اظهارکرد: قصد داریم با ادامه طرح‌هایی از این قبیل شهرمان، چناران را آن‌گونه که شایسته مردم خوب این شهر است با کمک همشهریانمان در مناطق مختلف به شهری نمونه در سطح استان و کشور تبدیل کنیم.

,

, , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه