اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیاهکل خبر داد

آماده‌باش کامل نیروهای شبکه بهداشت سیاهکل در عید نوروز/ آمادگی اورژانس در چهارشنبه‌سوری

آماده‌باش کامل نیروهای شبکه بهداشت سیاهکل در عید نوروز/ آمادگی اورژانس در چهارشنبه‌سوری
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیاهکل گفت: تمامی نیروهای شبکه بهداشت و درمان سیاهکل جهت خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مسافران نوروزی و مردم این شهرستان در آماده‌باش کامل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر محمد زمانی در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل، ضمن تبریک به مناسبت در پیش بودن سال نو، اظهار کرد: تمامی نیروهای شبکه بهداشت و درمان سیاهکل جهت خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مسافران نوروزی و مردم این شهرستان در آماده‌باش کامل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درسیاهکل,

وی با اشاره به برگزاری کارگروه با حضور کارشناسان بهداشت و درمان با موضوع چالش‌های موجود در چهارشنبه‌سوری، گفت: امیدوارم در چهارشنبه آخر سال هیچ مشکلی درسیاهکل و سایر نقاط کشور پیش نیاید، اما در صورت بروز مشکل؛ اورژانس سیاهکل آماده خدمت‌رسانی به مردم می‌باشد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیاهکل تصریح کرد: همچون سال‌های گذشته بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت از ۱۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده همه‌روزه به گشت و بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی اعم از رستوران‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها، شیرینی سراها، تالارها و… می‌پردازند.

,

زمانی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با شماره ۱۹۰ سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی تماس حاصل نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه