اخبار داغ

بانوی ورزشکار اهری:

هنرجوهای رزمی اهر نیازمند حمایت مالی هستند / بانوان اهری به خوبی از این ورزش استقبال می کنند

هنرجوهای رزمی اهر نیازمند حمایت مالی هستند / بانوان اهری به خوبی از این ورزش استقبال می کنند
سکینه بابالویان در گفتگو با اهروصال اظهار داشت: شهرستان اهر دارای پتانسیل بسیار زیادی در زمینه هنر های رزمی دارد و با حمایت مسئولین می توان این استعداد ها را شکوفا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سکینه بابالویان در گفتگو با اهروصال اظهار داشت: شهرستان اهر دارای پتانسیل بسیار زیادی در زمینه هنر های رزمی دارد و با حمایت مسئولین می توان این استعداد ها را شکوفا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهروصال ,

سکینه بابالویان، متولد 4 مهر 1365 از شهرستان اهر است. وی مدرک کارشناسی خود را در رشته علم اطلاعات و دانش شناسی از دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اخذ نموده و نماینده نینجا رنجر شهرستان اهر و نائب رئیس هیئت رزمی اهر و مربی نینجا رنجر و مربی ژیمناستیک بوده و دارای مدرک داوری رسمی در این رشته ورزشی است. این ورزش را از دوران دبیرستان شروع کرده و تنها استادش برادرش استاد یوسف بابالویان بوده است. وی اکنون مربی باشگاه آکادمی نینجاهای ارسباران بوده و در این 6 سال فعالیت مربی‌گری خود نزدیک به 300 هنرجو تربیت‌کرده و تحویل جامعه ورزشی داده است.

,

, , ,

بسم‌الله الرحمن الرحیم؛ با تشکر از اینکه دعوت ما را قبول کرده‌اید، برای خوانندگان ما بگویید ورزش نینجا رنجر به چه معنی است؟

, بسم‌الله الرحمن الرحیم؛ با تشکر از اینکه دعوت ما را قبول کرده‌اید، برای خوانندگان ما بگویید ورزش نینجا رنجر به چه معنی است؟, بسم‌الله الرحمن الرحیم؛ با تشکر از اینکه دعوت ما را قبول کرده‌اید، برای خوانندگان ما بگویید ورزش نینجا رنجر به چه معنی است؟,

بسم‌الله الرحمن الرحیم؛ بابت دعوت بنده از شما کمال تشکر رادارم، باید برای خوانندگان شما بگویم ورزش رزمی نینجا رنجر از دو کلمه نینجا به معنی نامرئی و رنجر به معنی ضد چریک است. نینجا رنجر در کل به فردی گفته می‌شود که در همه‌هنره‌ای رزمی مهارت دارد و به همین علت سبکی ترکیبی شامل تمامی حرکات آکروبات و ژیمناستیک، سلاح‌های سرد نینجا شامل نانچکو، سانچکو، سای، تونفا، شورایکن، شمشیر، زنجیر، چوب و حرکات دفاع شخصی، ضربات دست‌وپا و مبارزات رینگی در سطح کشوری و بین‌المللی است.

,

رنگ لباس نینجا مشکی است؛ البته رنگ‌های سفید و قرمز و لباس چریکی هم در این ورزش داریم که این لباس بسته به رده کمربند دارند، اکثراً رنگ مشکی در این ورزش ارجحیت بیشتری دارد.

,

یک نینجا کار وقتی وارد محل تمرین (دوجو) می‌شود ابتدا کمربند سفید می‌بندد و سپس پس از آموزش‌های اولیه و طبق رده‌بندی و رتبه‌بندی بعد از امتحان موفق به کسب کمربند می‌شود و گواهینامه آن کمر به او اعطا می‌شود، کمربندها به ترتیب زیر است:

,

زرد، نارنجی، سبز، آبی، بنفش، قرمز، قهوه‌ای و مشکی دان ۱

,

آیا برای این ورزش در شهرستان اهر پتانسیل لازم فراهم است؟

, آیا برای این ورزش در شهرستان اهر پتانسیل لازم فراهم است؟, آیا برای این ورزش در شهرستان اهر پتانسیل لازم فراهم است؟,

, , ,

خوشبختانه شهر اهر این پتانسیل و توانایی را در استعداد رزمی‌کاران دارا می‌باشد و مربیان مجرب و توانا را نیز در این عرصه داریم و اگر این هنرجوها از طرف مسئولین مربوطه حمایت شوند به موفقیت‌های بیشتری دست میابند و من فقط به حمایت بیشتر تأکیددارم.

,

مشکل اصلی هنرجوها در کسب مقام‌های قهرمانی چیست؟

, مشکل اصلی هنرجوها در کسب مقام‌های قهرمانی چیست؟, مشکل اصلی هنرجوها در کسب مقام‌های قهرمانی چیست؟,

هنرجوهای بااستعداد زیادی برای کسب مقام قهرمانی داریم اما با مشکلات مالی زیادی روبرو هستند و حتی برخی از هنرجوها توانایی پرداخت شهریه باشگاه را ندارند چه برسد به پرداخت هزینه‌های اعزام به مسابقات و کسب مقام قهرمانی. خوشبختانه خانواده‌ها نسبت به سال‌های قبل شناخت بهتری نسبت به هنرهای رزمی پیداکرده‌اند ولی مسئولین نیز باید از هنرجوهای بااستعداد حمایت کنند. بنده نیز با حمایت برادرم استاد بابالویان و علاقه‌ای که ورزش دارم خالصانه برای شهرم خدمت می‌کنم و تمام سعی خود را می‌کنم تا استعدادهای رزمی این شهر در نطفه خاموش نشود.

,

استقبال بانوان اهری از این ورزش چگونه بوده است؟

, استقبال بانوان اهری از این ورزش چگونه بوده است؟, استقبال بانوان اهری از این ورزش چگونه بوده است؟,

, , ,

خوشبختانه استقبال بانوان در چندین سال اخیر خیلی بهتر شده است و خانواده‌ها بافرهنگ ورزش رزمی آشنا شده‌اند. ما نیز با تبلیغ گسترده در مدارس شهرستان سعی در کشف استعداد نهفته دانش آموزان داشته‌ایم و خوشبختانه این استعدادها شکوفا شده‌اند. در جمع ما بانوان متأهلی نیز هستند که وارد ورزش رزمی شده و موفقیت‌هایی کسب کرده‌اند. کسانی که می‌خواهند از صفر شروع کنند باید بدانند که مهم‌ترین عامل برای موفقیت فقط و فقط داشتن علاقه و انگیزه است.

,

آیا خاطره خوب یا بدی که همیشه در ذهنتان مانده باشد دارید؟

, آیا خاطره خوب یا بدی که همیشه در ذهنتان مانده باشد دارید؟, آیا خاطره خوب یا بدی که همیشه در ذهنتان مانده باشد دارید؟,

من در این 6 سال خاطرات خوب و بد بسیاری داشته‌ام. هنرجوهایی که با اشتیاق و علاقه به من و این ورزش اعتماد کرده‌اند و زمانی که در مسابقه‌ای مقامی کسب کرده‌اند اشک شوق در چشمانم جاری‌شده است و خدا را شکر کرده‌ام که شرمنده خانواده این فرد نشده‌ام.

,

خاطره بد هم‌زمانی است که هنرجویی بااستعدادی بابی پولی و عدم‌حمایت روبرو شده است؛ اما درنهایت با تلاش ناممکن‌ترین‌ها را ممکن کرده‌ایم.

,

آیا برای حرف آخر خواسته‌ای از مسئولان دارید؟

, آیا برای حرف آخر خواسته‌ای از مسئولان دارید؟, آیا برای حرف آخر خواسته‌ای از مسئولان دارید؟,

بله امیدوارم بودجه اداره ورزش و جوانان و هیئت رزمی شهرستان اهر به آن حدی برسد که ما بتوانیم هنرجوها را به مسابقات کشوری و برون‌مرزی بفرستیم تا استعدادهای هنرجوها شکوفا شود.

,

در پایان از جنابعالی و همکاران عزیزتان نهایت تشکر و قدردانی رادارم، ممنونم از اینکه وقت گران‌بها را در اختیار بنده قراردادید. امیدوارم ورزش رزمی بانوان اهر به جایگاه اصلی خود برسد و قله‌های موفقیت و سربلندی را طی کند.

,

مصاحبه گر: حمیده جعفری

, مصاحبه گر: حمیده جعفری, مصاحبه گر: حمیده جعفری,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه