اخبار داغ

مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی :

خراسان شمالی جزو ۵ استان آخر در وصول مالیات است/ وصول ۲۰۰ میلیارد تومان مالیات در سال جاری

خراسان شمالی جزو ۵ استان آخر در وصول مالیات است/ وصول ۲۰۰ میلیارد تومان مالیات در سال جاری
مدیر کل امور مالیاتی خراسان شمالی گفت: استان خراسان شمالی جزو 5 استان آخر کشور در وصول مالیات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، یوسف یعقوبی نژاد در جمع خبرنگاران استان با اعلام این مطلب اظهار کرد: طی 11 ماهه سال جاری ۲۰۰ میلیارد تومان مالیات در این استان وصول شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 درصد کاهش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصر اترک, ، یوسف یعقوبی نژاد در جمع خبرنگاران استان با اعلام این مطلب اظهار کرد: طی 11 ماهه سال جاری ۲۰۰ میلیارد تومان مالیات در این استان وصول شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 درصد کاهش داشته است.,

 

,

یعقوب نژاد اضافه کرد: از این میزان 133 میلیارد تومان مالیات مستقیم و 68  میلیارد تومان مالیات غیر مستقیم یا ارزش افزوده بوده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه استان خراسان شمالی جزو 5 استان آخر در وصول مالیات قرار دارد، افزود: از مالیات ارزش افزوده در سال جاری  62  میلیارد تومان عوارض به حساب شهرداری ‌ها و دهیاران واریز شده است.

, .,

 

,

یعقوب نژاد گفت: عوارض پرداختی در سال جاری نسبت به سال گذشته که 49 میلیارد تومان بوده، رشد 25 درصدی را شاهد بوده است.

,

 

,

وی یادآور شد: از سال ۸۷ تا کنون مبلغ 266 میلیارد تومان از محل مالیاتهای ارزش افزوده در استان به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان واریز شده است.

,

 

,

مدیر کل امور مالیاتی خراسان شمالی همچنین از اخذ 24 هزار و 300 اظهار نامه اشخاص حقیقی و یک هزار و 850 اظهار نامه مالیاتی از شرکت ها و اشخاص حقوقی خبر داد.

,

 

,

یعقوب نژاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طرح جامع مالیاتی سال ۹۴ در کشور اجرا می ‌شود و در راستای اجرای این طرح زیرساخت ‌ها در حال آماده شدن است و نیروهای انسانی‌ هم آموزش ‌های لازم را دیده اند.

, .,

 

,

وی ادامه داد: براساس این طرح تعیین درآمد بر اساس اظهارنامه مودی انجام می‌ گیرد و در غیر این صورت اداره مالیاتی اظهار نامه مودی را بر اساس اطلاعاتی که از قبل داشته تکمیل می ‌کند.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه