اخبار داغ

آتش نشان قمی :

سوختگی های وحشتناک ، نتیجه بی مبالاتی افراد در چهارشنبه سوری است

سوختگی های وحشتناک ، نتیجه بی مبالاتی افراد در چهارشنبه سوری است
آتش نشان قمی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی بهترین راه مقابله با حوادث چهارشنبه سوری است، گفت: سوختگی های وحشتناک ، نتیجه بی مبالاتی افراد در چهارشنبه سوری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی ابراهیمی آتش نشان قمی در گفتگو با خبرنگارقم فردا با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود دوسال است عضو خانواده آتش نشانان هستم، اظهار داشت: در حال حاضر من به عنوان راننده خودروهای سنگین در ایستگاه 22 واقع در میدان بسیج فعالیت می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: طبق روال سازمان هر ساله ایستگاه محل خدمت آتش نشانان جابجا می شود تا آنها با حوادث مختلف روبرو شده و تجربه کسب کنند به عنوان مثال  ایستگاه اتش نشانی ۴ شهر قائم بیشتر با حریق کارگاه نجاری و کارخانجات و یا ایستگاه شماره ۲ ترمینال  بیشتر با تصادفات و حریق کارخانجات  روبرو هستند.

,

این آتش نشان قمی با اشاره به اینکه یک سال هم در ایستگاه بوستان علوی خدمت می کردم، گفت: در چهارشنبه آخر سال بیشترین حوادث در منطقه نیروگاه می باشد و در این شب اقدام  به آتش زدن لاستیک وسط خیابان و پرتاب کردن بطری بنزین و مواد محترقه به داخل آن خطر ساز می شوند.

,

وی ادامه داد:برخی افراد در نظر دارند که منطقه ای خارج از شهر برای این افراد در نظر گرفته شود تا آنها هیجان و نیروی خود را آنجا به دور از ایجاد مزاحمت برای مردم خرج کنند اما به نظر من باید فرهنگ سازی شود.

,

ابراهیمی اضافه کرد: باید والدین در این موضوع آگاه شوند تا مراقب فرزندان خود باشند چرا که این مسئله بهتر نتیجه می دهد تا اینکه بخواهیم منطقه ای را بیرون شهر در نظر بگیریم.

,

وی در ادامه با اشاره به توصیه و آموزش به والدین در چهارشنبه آخر سال، ابراز داشت: شهروندان در این شب تا حد امکان از خانه بیرون نیایند و اگر هم مجبور به تردد در داخل شهر هستند به هیچ وجه شیشه های خودروی خود را پایین نیاورند چرا که امکان دارد مواد محترقه به داخل ماشین پرتاب کنند.

,

این آتش نشان با اشاره به اینکه برخی حوادث و اتفاقات نتیجه سهل انگاری افراد است، افزود: در این شب حتما والدین به فرزندان خود بیشتر توجه کنند و آنها را در داخل خانه  سرگرم کنند تا فرزندان به خارج از خانه نروند.

,

وی با اشاره به روبرو شدن با آسیب دیدگی برای فردی در این شب ، گفت: اولین کار این است که به مراکز خدماتی مثل اورژانس و اتش نشانی اطلاع دهند سپس فرد مصدوم را از محیط خارج کنند و از تجمع در دور مصدوم خود داری کنند.

,

ابراهیمی در خاتمه عنوان داشت: در این روزهای آخر سال برای همه آرزوی سلامتی دارم و امیدواریم حادثه ای رخ ندهد که موجب پشیمانی و داغدار شدن خانواده ای شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه