اخبار داغ

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان:

کتابخانه عمومی مهدیشهر سال آینده افتتاح می شود/ افزایش 4 هزار نفری عضویت در کتابخانه های استان در سال 96

کتابخانه عمومی مهدیشهر سال آینده افتتاح می شود/ افزایش 4 هزار نفری عضویت در کتابخانه های استان در سال 96
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان گفت: بیش از 4 هزار و 226 نفر به عضویت فعال کتابخانه های مختلف استان طی سالجاری اضافه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورعلی غلامحسین نیا سماکوش مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گرمسارآنلاین از رتبه نخست استان سمنان به لحاظ اهدای کتاب اشاره کرد و گفت: در سطح کشور کتابخانه های استان به لحاظ افزایش عضویت در کتابخانه ها رتبه برتر را بدست آورد و در بخش منابع نیز رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از افتتاح کتابخانه عمومی شهرستان مهدیشهر در سال آینده خبر داد و افزود: برای تکمیل پروژه ساخت کتاب خانه عمومی شهرستان مهدیشهر بیش از 1 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

,

وی ادامه داد: شهرداری گرمسار به لحاظ پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه ها در استان رتبه نخست را بدست آورده است که این نشان از توجه به امر کتاب و کتاب خوانی در شهرستان گرمسار است.

,

سماکوش در ادامه از برنامه ریزی برای فعالیت بیشتر سازمان های مردم نهاد با موضوع کتاب خوانی خبر دادو افزود: در سال 96 حوزه نرم افزاری در کتاب خانه های استان متحول می شود و در بخش فضای مجازی نیز به بخش معرفی کتاب خوانی نیز اضافه خواهد شد.

,

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در ادامه اظهار کرد: یکی از نگرانی های مهم در شهرستان گرمسار مشکل تامین زمین برای ساخت کتابخانه جدید است که در صورت تامین زمین نیز اعتباری از بخش استانی در نظر گرفته می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه