اخبار داغ

دومین یادواره شهدای نیروی انتظامی شرق استان تهران برگزار شد

دومین یادواره شهدای نیروی انتظامی شرق استان تهران برگزار شد
دومین یادواره یکصد شهید فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با حضورسردارسرتیپ محمودزاده مشاور عالی ستادکل نیروهای مسلح، آیت اله محمودی امام جمعه، فرمانده انتظامی، خانواده شهدا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران بعدازظهر امروز در دومین یادواره یکصد شهید فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران اظهار داشت: نیروی انتظامی میراث شهدای گرانقدر نظامی و انتظامی است.
وی با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از برکت خون شهدا است و باید به شهدا احترام بگذاریم بیان کرد: شهدا تاثیر‌گذاری بسیار زیادی برما دارند و باید از این موقعیت و فرصت استفاده کرد.
سردار ناظری ضمن لزوم برگزاری یادواره های شهدا بیان کرد:عظمت و اقتداری که ایران در مقابل هجمه قدرت های جهانی از خود نشان داده است همه را مدیون خون پاک شهیدان این مرز و بوم هستیم و ادای دین به شهدا به دلیل این عزت و اقتدار از اهمیت مهمی برخوردار است.
وی گفت:خون شهدا نشانگر تداوم نهضت حسینی و ضامن اقتدار نظام و انقلاب اسلامی است و همه ما مدیون خون شهدا و جهاد مقدس و از خودگذشتگی این وارستگان آسمانی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,
,
,
,


فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: جانفشانی، مظلومیت و قطعه قطعه شدن شهدای نیروی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی تاکید کرد: امروز ما با دشمنی می جنگیم که با آرامش و آسایش جامعه مخالف است به طوری که با ورود یک کیلوگرم موادمخدر یک زندگی را نابود و جوانی را سربار جامعه و مایه ننگ خانواده می کند.
سردار ناظری تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا عمق شهرها و روستاها با برنامه ریزی، امکانات و توانمندی پلیسی و مرزبانی از حریم مردم، نظام، میهن و اسلام ناب با قوت و قدرت دفاع و حفاظت می کند.

, ,
,
,
,


وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی افتخار دارد که در همواره در مسیر شهدا قرار دارد و امروز نیروی انتظامی در هر دو حوزه جنگ نرم و سخت پیش قراول است.
وی در پایان گفت: در حوادث اخیر و توطئه دراویش نیروی انتظامی با دادن شهید از حریم این نظام و ولایت فقیه دفاع کرد تا دشمن بداند که این مردم هم چنان پایبند این نظام هستند
در پایان این مراسم از خانواده شهدای والامقام نیروی انتظامی شرق استان تهران تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/

, ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه