اخبار داغ

همزمان با روز بزرگداشت شهداء؛

ششمین یادواره شهداء شهرستان رودبارجنوب و پنج شهید گمنام برگزار خواهد شد

ششمین یادواره شهداء شهرستان رودبارجنوب و پنج شهید گمنام برگزار خواهد شد
همزمان با روز بزرگداشت شهداء یادواره 59شهید گلگون کفن شهرستان رودبارجنوب و پنج شهید گمنام این شهرستان در مسجد جامع امیر المومنین(ع)برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، 22 اسفند ماه، سالروز صدور فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی می باشد و نامگذاری این روز به عنوان روز بزرگداشت شهدا، تداعی‌گر ارزش و قداست خون شهدای سرافراز و مقام والای شهیدان گلگون کفن در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی است و بی شک اقتدار، امنیت، پیشرفت و توسعه کنونی کشور، مرهون خون‌های پاک و مقدس این عزیزان و ایثار و مقاومت خانواده های صبور آنان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

بدون شک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون و مرهون ایثار و گذشت دلیر مردان و زنانی است که در نیل به اهداف مقدس الهی و در مسیر تحقق آن از هیچ تلاشی فروگذار ننمودند و برای قرب الی الله و رضای الهی ، جان و مال خویش را فدا کردند تا ایران امروز سربلند را رقم بزنند.

,

همزمان با روز بزرگداشت شهداء یادواره 59شهید گلگون کفن شهرستان رودبارجنوب و پنج شهید گمنام این شهرستان با حضور خانواده معظم شهداء،ایثارگردان و عموم مردم شهید پرور این شهرستان سه شنبه 22اسفندماه رأس ساعت 9صبح در مسجد جامع امیرالمومنین این شهرستان برگزار خواهد شد.

,

گفتنی است،سخنران این یادواره حجت الاسلام عباس ایرانمش و مداح کربلایی محمد محمدی سلیمانی خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه