اخبار داغ

در جلسه ستادتنظیم بازار شهرستان رودبارجنوب عنوان شد؛

لزوم برخورد سریع و دقیق با متخلفان بازار شب عید/نظارت مستمر بر بازار موجب افزایش کاذب قیمت هامی شود

لزوم برخورد سریع و دقیق با متخلفان بازار شب عید/نظارت مستمر بر بازار موجب افزایش کاذب قیمت هامی شود
رئیس تنظیم بازار شهرستان رودبارجنوب گفت: با تشکیل تیم های گشت مشترک و نظارت مستمر بر بازار می توان افزایش کاذب قیمت ها جلوگیری کرد و در روزهای پایانی سال جاری و شب عید ،رضایتمندی لازم را در میان شهروندان بوجود آرود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما؛ ستاد تنظیم بازار شهرستان رودبار جنوب به منظور  بررسی و کنترل بازار شب عید به ریاست فرماندار این شهرستان تشکیل جلسه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

در این جلسه ابوذر عطاپور وزیری فرماندار و رییس ستاد تنظیم شهرستان رودبارجنوب گفت:با نظارت و مدیریت مطلوب می توان آرامش روانی لازم را در سطح جامعه ایجاد نمود.

,

عطاپور وزیری اضافه کرد: با تشکیل تیم های گشت مشترک و نظارت مستمر بر بازار می توان افزایش کاذب قیمت ها جلوگیری کرد و در روزهای پایانی سال جاری و شب عید ،رضایتمندی لازم را در میان شهروندان بوجود آرود.

,

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان رودبارجنوب در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 90درصد  کسبه شهرستان رودبارجنوب دارای جواز کسب می باشند. گفت:این مسئله نشان دهنده  وضعیت مطلوب در بازار شهرستان است و لذا حفظ و تداوم آن تلاش و کوشش اعضای ستاد تنظیم بازار را می طلبد.

,

فرماندار شهرستان رودبارجنوب در ادامه به توزیع اجناس مشمول طرح تنظیم بازار،نظیر مرغ،تخم مرغ،گوشت قرمز و برنج در دو شهر ردبار و زهکلوت اشاره کرد و گفت:میوه سیب و پرتقال هم در روزهای آینده توزیع خواهد شد.

,

وی درپایان بیان داشت:ستاد تنظیم بازار تمهیدات لازم را برای رضایتمندی شهروندان در نظر گرفته است و با فروشندگان متخلف  برخورد خواهد کرد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه