اخبار داغ

نائب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی:

مسابقات دوچرخه‌سواری «چشمه سبز گلمکان» ثبت جهانی شد

مسابقات دوچرخه‌سواری «چشمه سبز گلمکان» ثبت جهانی شد
رئیس هیئت دوچرخ سواری شهرستان چناران گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری چشمه سبز گلمکان در برنامه UCI فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری ثبت شد و در اردیبهشت‌ماه سال ۹۷ برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصرالله لوءلوء در گفت‌وگو با ندای چناران از ثبت مسابقات دوچرخه‌سواری چشمه سبز گلمکان در برنامه UCI فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

نائب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان خراسان رضوی در این خصوص اظهار داشت: با پیگیری‌های ریاست فدراسیون، ریاست هیئت دوچرخه‌سواری استان، شورای اسلامی و شهرداری و هیئت‌مدیره محترم شرکت گردشگری چشمه سبز و حمایت‌های خوب مردم گلمکان در بحث میزبانی از میهمانان شرکت‌کننده داخلی و خارجی شرکت‌کننده در رقابت‌های دوچرخه‌سواری کوهستان که هرساله در این شهر برگزار می‌شود، فدراسیون جهانی uci موافقت خود را با برگزاری مسابقات جهانی دوچرخه‌سواری 2018 در گلمکان اعلام کرد.

,

 

,

وی ادامه داد: این مسابقات در اردیبهشت‌ماه سال آینده و با حضور قهرمانان دوچرخه‌سواری جهان در رشته کوهستان برگزار خواهد شد.

,

 

,

لوءلوء ابراز امیدواری کرد که برگزاری این مسابقات جهانی در گلمکان، ظرفیت‌های خوبی را برای توسعه و آبادانی این شهر و تحول عظیم آن فراهم آورد.

,

 

,

رئیس هیئت دوچرخ سواری شهرستان چناران گفت: هیئت دوچرخه‌سواری استان و شهرستان چناران، پیشاپیش از زحمات همه شهروندان گلمکان که به برگزاری هرچه بهتر این رقابت‌ها کمک می‌کنند کمال تقدیر و تشکر را دارد.

,

 

,

لوءلوء عنوان کرد: مسابقه دوچرخه‌سواری کراس کانتری یا همان کوهستان بعد از تور بین‌المللی آذربایجان، معتبرترین مسابقه جهانی است که در ایران و به نام چشمه سبز گلمکان برگزار می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه