اخبار داغ

دادستان هشترود:

برخورد جدی با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال/ خانواده ها نسبت به کنترل فرزندانِ خود حساس باشند

برخورد جدی با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال/ خانواده ها نسبت به کنترل فرزندانِ خود حساس باشند
شاهرخ اسداللهی گفت: جشن‌های ما تعریف شده است و در سنت‌هایمان کاملاً مشخص است. کسی نمی‌تواند نشاط را از جامعه بگیرد، اما اگر قرار باشد کسی آرامش مردم را به هم بزند، نمی‌توان گفت یک شب هزار نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاهرخ اسداللهی دادستان شهرستان هشترود در گفتگو با پیک هشترود با اشاره به فرارسیدن چهارشنبه آخر سال گفت: با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال مباحث مربوط به حوادث ناخوشایند این روز در سطح جامعه بالا میگیرد و در قانون مجازات اسلامی کشورمان جهت مقابله عاملان چنین پدیده هایی تدابیر و قوانینی مقرر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود,

 

,

وی اظهار داشت: هدف همه ما لذت‌بردن مردم از زندگی خودشان است و در این اتفاقات هم ما باید به شادی و خواسته مردم توجه کنیم، اما باید مراقب باشیم اتفاقات تلخ در این گونه مراسم های سنتی روی ندهد.

,

 

,

دادستان هشترود با اشاره به نقش خانواده‌ها در جلوگیری از وقوع جرم و یا حوادث ناگوار در این گونه مراسم ها از عموم مردم شهرستان هشترود خواست در صورت مشاهده هر نوع اخلال در نظم و آرامش جامعه، موضوع را به نیروی انتظامی اعلام کنند.

,

 

,

اسداللهی با بیان اینکه «ما قطعاً باید با هنجارشکان برخورد داشته باشیم»، تاکید کرد: جشن‌های ما تعریف شده است و در سنت‌هایمان کاملاً مشخص است. کسی نمی‌تواند نشاط را از جامعه بگیرد، اما اگر قرار باشد کسی آرامش مردم را به هم بزند، نمی‌توان گفت یک شب هزار نمی‌شود.

,

 

,

وی تصریح کرد: در همین رابطه ضروری است خانواده‌های محترم نسبت به کنترل و مراقبت از جوانان و نوجوانان خود حساس بوده همکاری لازم را با عوامل محترم انتظامی برای استمرار نظم و انضباط اجتماعی داشته باشند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه