اخبار داغ

مدیرکمیته امداد اسکو:

پرداخت بیش از دو میلیارد ریال هزینه درمان به مددجویان شهرستان اسکو

پرداخت بیش از دو میلیارد ریال هزینه درمان به مددجویان شهرستان اسکو
مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسکو گفت:دو میلیارد ریال هزینه درمان به مددجویان شهرستان اسکو در ۱۰ ماهه گذشته پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسلم رضایی در گفتگو با خبرنگار اوشکایا،اظهار داشت:تامین سلامت یکی از ضروری‌ترین پارامترهای توانمندسازی خانواده‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشکایا،,

وی توانمندسازی جامعه هدف را مشروط به تامین سلامت آنها اعلام کرد و گفت: این مهم نقش تاثیرگذاری در پیشبرد اهداف کمیته امداد در مبحث توانمندسازی دارد.

,

مدیر کمیته امداد شهرستان اسکو با اشاره به اهمیت موضوع سلامت جامعه هدف کمیته امداد بیان کرد: در همین راستا خدمات مقتضی ارائه می‌شود.

,

رضایی ادامه داد : این هزینه ها در بخش بهداشتی،درمان، سوء تغذیه و بیمه تامین اجتماعی مددجویان هزینه شده که در بخش هزینه های بهداشتی بیش از ۱۰۸ میلیون ریال در بخش هزینه های درمانی ۲۷۰ میلیون ریال در بخش سوءتغذیه بیش از ۳۱۰ میلیون ریال و در بخش بیمه تامین اجتماعی مددجویان بیش از یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال هزینه شده است،

,

مدیر کمیته امداد شهرستان اسکو با اشاره به اینکه به منظور ارتقای سطح آگاهی مددجویان در موضوعات مختلف دوره آموزشی مرتبط در زمینه بهداشتی، پیشگیری از اعتیاد و ایذر و همچنین پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر برگزار شده است، اضافه کرد:هزینه های انجام شده برای بیش از ۴۰۰ مددجوی نیازمند کمیته امداد انجام گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه