اخبار داغ

آزمون و خطا در فرمانداری آذرشهر!

آزمون و خطا در فرمانداری آذرشهر!
دستگاهی که متولی نظارت و برنامه ریزی کلان شهرستان آذرشهر را بر عهده دارد، متاسفانه در اتخاذ تصمیمات جزئی اداره خود دچار ضعف ، بی تدبیری و آزمون خطا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد باباپور در توفارقان نوشت :فرمانداری شهرستان آذرشهر آبستن کارهای غیر کارشناسی ، آزمون و خطا و محلی برای حیف و میل بیت المال و بودجه شهرستانی تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, توفارقان,

 چند ماه قبل بود که در محل ورودی فرمانداری شهرستان آذرشهر یک دستگاه خودپرداز بانک رفاه نصب نمودند ، از همان اول هم مشخص بود در نصب این دستگاه نظر کارشناسی اعمال نشده و به لحاظ موقعیت مکانی حساس فرمانداری و از نظر پارامترهای امنیتی به هیچ وجه تصمیم درستی نبود.

,

این درحالی است که پس از گذشت چندین ماه از استقرار این دستگاه ، فرمانداری به این نتیجه رسید که بروز برخی مشکلات و پیامد ها بواسطه استقرار دستگاه فوق در این محل محتمل خواهد بود،و در اقدامی شایسته و سنجیده اقدام به برداشتن دستگاه خودپرداز از محل فرمانداری و انتقال آن به محلی دیگر نمودند.

,

 حال سوال اینجاست که آیا نمی توانستند قبل از نصب آن دستگاه جوانب موضوع رابصورت کارشناسی بررسی نموده و بدون تلف شدن بیت المال تصمیم منطقی اتخاذ می نمودند؟!

,

البته این آزمون و خطا درتصمیمات فرمانداری مسبوق به سابقه بوده و سه سال قبل هم در محل درب ورودی فرمانداری در اقدامی غیر کارشناسی اتاقکی با صرف هزینه های میلیونی احداث نمودندو بعد از چند گذشت چندماه دوباره آن بنا تخریب شد
هرچند که احداث این اتاق اقدام غیر فنی و غیر کارشناسی بود، ولی ای کاش متولیان تصمیم گیر بجای تخریب کامل آن اتاق با نصب دو درب ورودی و خروجی از آن محل برای کنترل وحفاظت فیزیکی استفاده می نمودند.

,
,

اما صد حیف ، دستگاهی که متولی برنامه ریزی کل شهرستان است در اتخاذ تصمیمات جزئی اداره خود دچار ضعف و بی تدبیری و آزمون خطا شده و اینچنین بودجه شهرستانی را تلف می کنند. و این نگرانی وجود دارد که آیا تصمیمات کلان شهرستان هم اینچنین دچارآزمون و خطا و بصورت غیر کارشناسی اتخاذ می شود؟!

,

آیا تصمیمات کلان شهرستان هم دچارآزمون و خطا و بصورت غیر کارشناسی اتخاذ می شود؟!

,

فرماندار شهرستان در خصوص بی تدبیری و آزمون و خطاها و حیف و میل بیت المال در فرمانداری پاسخگو باشند!

,

 با این اوصاف فرماندار شهرستان در خصوص این بی تدبیری ها و آزمون و خطاها و حیف و میل بیت المال پاسخگو باشند!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه