اخبار داغ

به منظور ارائه خدمات درمانی صورت گرفت؛

آماده‌باش 10 بیمارستان‌ استان سمنان در شب چهارشنبه سوری/ هیچ مشکلی برای ارائه خدمات در بیمارستان‌ها وجود ندارد

آماده‌باش 10 بیمارستان‌ استان سمنان در شب چهارشنبه سوری/ هیچ مشکلی برای ارائه خدمات در بیمارستان‌ها وجود ندارد
به منظور ارائه خدمات درمانی مطلوب به حادثه دیدگان احتمالی چهارشنبه آخرسال تمامی بیمارستان ها و اورژانس های سطح استان سمنان به حالت آماده باش هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، مراسم چهارشنبه‌سوری در سال‌های اخیر به دلیل همراه‌شدن با برخی اعمال خطرآفرین، بی‌احتیاطی‌ها و نیز فاصله گرفتن از اصل آداب و سنن قدیمی، موجب وارد آمدن آسیب‌های جدی به برخی افراد و خانواده‌ها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت،, مرآت،,

به منظور ارائه خدمات درمانی مطلوب به حادثه دیدگان احتمالی چهارشنبه آخرسال تمامی بیمارستان ها و اورژانس ها به حالت آماده باش هستند که اگر اتفاقی برای شهروندی رخ داد سریعا به آن رسیدگی کنند.

,

6 بیمارستان و تمامی اورژانس های سطح استان آماده باش هستند

, 6 بیمارستان و تمامی اورژانس های سطح استان آماده باش هستند,

در همین خصوص؛ علی گوهری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به آماده باش 6 بیمارستان در شب چهارشنبه آخر سال، گفت: تمامی اورژانس های سطح استان و پرسنل آماده ارائه خدمات رسانی به مصدومان احتمالی چهارشنبه سوری هستند.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ادامه افزود: متخصصانی که در بیمارستان ها مقیم هستند نیز به حالت آماده باش می باشند که در صورت نیاز برای رسیدگی به آسیب دیدگان حضور یابند.

,

وی با اشاره به مصدومیت 24 نفر در حوادث چهارشنبه‌سوری سال گذشته استان، گفت: خوشبختانه چهارشنبه‌سوری سال گذشته تلفات جانی نداشت.

,

گوهری همچنین تصریح کرد: بیشترین مصدومیت‌های چهارشنبه سوری 95، از ناحیه صورت و دست بوده است.

,

وی  با اشاره به انجام برخی اقدامات آموزشی در زمینه فرهنگ سازی درست چهارشنبه سوری، گفت: جلسات مکرری جهت فرهنگ سازی در مدارس با سازمان های آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، هلال احمر و آتش نشانی برگزار شد و اکیپ های هلال احمر و اورژانس نیز آموزش های اولیه را در مدارس برگزار کردند.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به اینکه از لحاظ ارائه خدمات درمانی و رسیدگی فوری به آسیب دیدگان چهارشنبه سوری، هیچ مشکلی در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها وجود ندارد، گفت: تمامی تجهیزات لازم در این زمینه تهیه و فراهم شده و آمادگی لازم وجود دارد.

,

آماده باش 4 بیمارستان در شاهرود و میامی

, آماده باش 4 بیمارستان در شاهرود و میامی,

عبدالرضا یوسفی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به اینکه 4 بیمارستان امشب به حال آماده باش هستند، گفت: 3 بیمارستان در شهرستان شاهرود و یک بیمارستان در میامی به منظور ارائه خدمات درمانی مطلوب به حادثه دیدگان به حالت آماده باش می باشند.

,

وی در ادامه افزود: هیچ کمبودی در سطح بیمارستان ها وجود ندارد و آمادگی لازم برای ارائه خدمات به حادثه دیدگاه احتمالی وجود دارد.

,

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه چهارشنبه سوری 95 بدون تلفات جانی بود، خاطرنشان کرد: چهارشنبه سوری سال گذشته در شهرستان های شاهرود و میامی 2 مصدوم برجای گذاشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه