اخبار داغ

رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران مانه و سملقان مطرح کرد

کاشت نمادین 350 نهال به تعداد شهدای مانه و سملقان / اجرای طرح سپاس راهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

کاشت نمادین 350 نهال به تعداد شهدای  مانه و سملقان / اجرای طرح سپاس راهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران مانه و سملقان گفت: با توجه به مصادف شدن روز شهداء با هفته درختکاری، با حضور خانواده های معظم شهداء و کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان به طور نمادین به تعداد شهدای شهرستان نهال کاشته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری آشخانه عقیل رستگاری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار ما ، ضمن گرامیداشت روز شهداء در روز شمار 22 اسفند، عنوان کرد: این شهرستان در 8 سال دفاع مقدس 350 شهید، 870 جانباز و ایثارگر بالای 25 درصد و 26 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری آشخانه, پایگاه خبری آشخانه, , ,

وی با اشاره به برنامه های گرامیداشت روز شهداء، گفت: با توجه به مصادف شدن روز شهداء با هفته درختکاری، با حضور خانواده های معظم شهداء و کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان به طور نمادین به تعداد شهدای شهرستان نهال کاشته شد.

,

وی تصریح کرد: هم چنین فضاسازی در سطح شهر، دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، گلباران گلزار شهدا و تقدیر از همکاران بنیاد شهید از دیگر برنامه ها است.

,

رستگاری با بیان این مطلب که اعتبارات و منابع مالی بنیاد شهید محدود بوده است، اظهار کرد: عملکرد بنیاد شهید شهرستان با این وجود از نگاه جامعه ی هدف رضایت بخش بوده است.

,

وی در ادامه افزود: خدمات رسانی در حوزه تسهیلات مسکن، درمانی، اشتغال، احداث و ساماندهی گلزار شهدا در راستای ترویج و تقویت فرهنگ شهادت از دیگر اقدامات بنیاد شهید شهرستان است.

,

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مانه و سملقان "طرح سپاس" را ارج نهادن به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دانست و گفت: دیدار از این خانواده ها به ویژه والدین شهدا، ایثارگران و جانبازانی که در وضعیت جسمانی سخت به سر می برند، برای کاهش و التیام مشکلات از آن ها قدردانی می شود که در قالب طرح سپاس اجرا می شود

,

وی با اشاره به همدلی و همکاری مسئولان شهرستان در ارائه خدمات صادقانه به خانواده های شهدا، عنوان کرد: این مهم با حضور مسئولان شهرستانی که در تمام مراحل به خانواده های معظم شهدا خدمات رسانی می کنند، امکان پذیر نیست

,

رستگاری معوقات بازنشستگی جانبازان را مربوط به یگان های نظامی دانست و گفت: اغلب این معوقات در سال های 94 و 95 پرداخت شده است که امید است سال آینده مابقی معوقات پرداخت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه