اخبار داغ

امام جمعه ماهنشان :

شهدا پرچم دین، دینداری و نماد جامعه دینی هستند/انسانهای ترسو زحمات شهدای هسته ای راضایع کردند

شهدا پرچم دین، دینداری و نماد جامعه دینی هستند/انسانهای ترسو زحمات شهدای هسته ای راضایع کردند
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: شهدا پرچم دین، دینداری و جامعه دینی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شمیم ماهنشان ،حجت الاسلام زاهدی پور در جمع مسئولین بنیادشهید شهرستان و خانواده های شهدا اظهارداشت: اعلام محبت  و عرض ارادت به شهدا دارای اهمیت است همچنان که اعلام محبت در خانواده هم مهم و هم سفارش شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان,

وی با گرامیداشت یادو خاطره شهدا خصوصا شهدای هسته ای افزود: شهدای هسته ای مظلومترین شهدا در بین شهدا شدند چرا که انسانهای ترسو زحمات این شهدا را ضایع کردند.

,

امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه اعلام محبت و ارادت به شهدا نوعی تجدید میثاق با آرمانهای شهدا است گفت: عرض ارادت به مقام شامخ شهدا و اعلام آن از آن جهت دارای اهمیت است که با علنی شدن آن ضمن اینکه یاد و خاطره شهدا گرامیداشته می شود، آرمانها و اهداف آنان نیز پویاتر می شود.

,

حجت الاسلام زاهدی پور با بیان احکام گناه و علنی کردن گناه به تبیین اعلام محبت و ارادت به شهدا را تبیین کرد و اظهارداشت: شهدا که بخاطر حفظ دین و ناموس و مملکت از جانشان گذشتند و در راه اسلام و قران و خداوند متعال شهید شدند باید نامشان زنده بماند و آشکارا از آنها نام و یاد کرد چرا که آنها پرچم دین هستند.

,

وی با بیان اینکه شهدا پرچم و نماد جامعه دینی است، افزود: کسی که خادم شهدا است یعنی پرچمدار است و این راه فراموش نشدنی و شهید هم تمام نشدنی است، پرچم همیشه باید در آسمان سرافرازی کند.

,

امام چمعه شهرستان ماهنشان گفت: معنی شهید یعنی اینکه می بیند و در آیات و روایات داریم که شهدا در مظهر خدا روزی خورند و زنده هستند و این جایگاه شهید است که اگر شهدا این گونه اند پس باید یاد و راهش زندهبماند تا دین زنده بماند.

,

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهارداشت: با توجه به فرمایشان رهبر انقلاب امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست چرا که با زنده نگه داشتن یاد شهدا، فرهنگ اصیل دینی نیز حفظ و نگهداشته می شود .

,

وی افزود: بنابراین این وظیفه همه ماهاست تا این یاد و راه را زنده نگه داریم و کسی که پرچم دین را نگه دارد قطعا تقوا هم دارد.

,

گفتنی است در این دیدار بیستونی رییس بنیاد شهید شهرستان ماهنشان ضمن عرض ادب  احترام به نامگذاری روز شهدا در ۲۲ اسفند اشاره کرد و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه