اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

امکانات ستاد بحران شهرداری زنجان بسیار ضعیف است

امکانات ستاد بحران شهرداری زنجان بسیار ضعیف است
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: امکانات ستاد بحران شهرداری زنجان بسیار ضعیف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; احمد نصیری در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به روز شهید اظهار کرد: این روز برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که ایثارگری و فداکاری کار آسانی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه چشم‌پوشی از زیبایی‌های دنیا کار سختی است، ابراز کرد: شهیدان ما در اوایل جوانی این کار را کردند و امنیت و آرامش امروز را مدیون شهدا هستیم.

,

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به این نکته که باید توجه کنیم که آیا به وظیفه خود عمل کرده‌ایم یا نه خاطرنشان کرد: شهدا نظاره گرد اعمال ما هستند و ما باید توجه کنیم که آیا خواسته آنها را عملی کرده‌ایم؟

,

وی با اشاره به نامگذاری کوچه‌ها گفت: در چندین مورد مشاهده شده که در نام کوچه‌ها که به اسم شهید است، کلمه شهید قید نشده، باید توجه داشت که این کلمه برای ما دارای ارزش بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

,

نصیری در به روزهای پایانی سال 96 و تلاش مجموعه شهرداری در خدمت رسانی به شهر اشاره و عنوان کرد: از شهروندان تقاضا داریم از ریختن زباله به شهر جدا خودداری کنند.

,

وی با تاکید بر حذف مکاتبات زاید در شهرداری زنجان تصریح کرد: شهرداری زنجان باید مکاتبات زاید را کم کند تا از پیچ و خم اداری کاسته شود چرا که مردم از طولانی شدن پاسخگویی‌ها گله‌مند هستند.

,

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه سر و سامان دادن حمل و نقل عمومی بسیار ضروری است، اظهار کرد: گسترش پیاده راه‌ها و فضای عمومی فضایی را برای همدلی در شهر زنجان ایجاد خواهد کرد.

,

وی با اشاره به افتتاح پل سیدالشهدا خاطرنشان کرد: طولانی شدن روند اجرایی شدن این پروژه خاطره تلخی را در ذهن مردم شهر باقی گذاشته است.

,

نصیری با اشاره به چندین پروژه عمرانی برای سال 97 از جمله پروژه سبزه میدان گفت: نصب تابلو زمان بندی و مشخص شدن هزینه‌ها باید در پروژه‌ها مدنظر قرار گیرد.

,

وی با بیان اینکه قصور دستگاه‌های خدمات‌رسان و حفاری‌های بی‌مورد سبب نارضایتی مردم شده است، افزود: متاسفانه این نارضایتی‌ها به نام شهرداری زنجان تمام می‌شود که باید پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت گیرد تا هر دستگاه نسبت به قصور خود پاسخگو باشد.

,

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به گلایه‌مندی مردم از سم‌پاشی‌های درختان در برخی موارد ادامه داد: سم‌پاشی‌ها باید قبل از آفت‌زدگی صورت گیرد.

,

وی در ادامه با بیان اینکه امکانات ستاد بحران شهرداری زنجان بسیار ضعیف است، عنوان کرد: امکانات ستاد بحران شهرداری زنجان پاسخگوی یک کوچه شهر نبوده و در این راستا خرید و تجهیز امکانات از اوجب واجبات است و باید از شهرهای بحران زده درس عبرت بگیریم.

,

نصیری در پایان با اشاره به سد موضوع سد معبر بیان کرد: وضعیت نابسامان سدمعبر شهری اقدام اساسی می‌طلبد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه