اخبار داغ

سائلام: تیم برتر میدان بودیم

سائلام: تیم برتر میدان بودیم
سرمربی تراکتورسازی پس از تساوی تیمش مقابل الجزیره امارات گفت که تیم برتر میدان بودیم اما حریف در یک حمله به گل رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از تساوی یک بر یک تراکتورسازی برابر الجزیره امارات در ورزشگاه یادگار امام تبریز، آرتوئرول سائلام در نشست خبری اظهار کرد: پیش از شروع بازی، هدفمان کسب پیروزی بود. امروز نزدیک به ۱۰۰ دقیقه بازی کردیم و طبق آماری که به دستمان رسید، ۶۵ درصد مالکیت توپ از آن ما بود و ۵۴۶ پاس بین بازیکنان ما رد و بدل شد. ۱۷ شوت داشتیم که ۹ شوت داخل چارچوب بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: متاسفانه فقط یک گل زدیم. ۴۱ سانتر به داخل محوطه جریمه حریف داشتیم و ۱۳ کرنر ارسال کردیم. موقعیت‌های زیادی در طول بازی داشتیم. حریف ما در ۱۰۰ دقیقه فقط یک بار به سمت دروازه ما هجوم آورد که روی همان حمله به گل رسید.

,

او ادامه داد: در فوتبال این آماری تلخ است. مثل بازی‌های قبل، ما مستحق پیروزی بودیم اما باز هم نتوانستیم به برد برسیم. داور بازی قضاوت خیلی بدی داشت. رقیب ما برای فوتبال بازی نکردن به میدان آمده بود. در عمرم چنین داوری ندیده بودم. داور امروز به تیم حریف کمک کرد. وظیفه داور این است بازی را اداره کند ولی امروز این وظیفه را به خوبی انجام نداد. وقت‌های تلف شده شش دقیقه نبود. در نهایت این یک امتیاز ما را خوشحال نکرد و شانس ما را کم کرد. تیم ما نشان داده که می‌تواند در دو بازی باقی مانده به پیروزی برسد اما کار از دست ما خارج شده و باید به نتیجه رقبا هم نگاه کنیم. به خاطر مصدومیت احسان پهلوان، در ۱۶ دقیقه پایانی با ۱۰ نفر بازی کردیم و مسلمی پور دچار مصدومیت شد. ما مجبور شدیم در این روزها پر فشار از ۱۳، ۱۴ بازیکن بهره ببریم. در مجموع از بازیکنان بابت‌ بازی‌های زیبایشان تشکر می‌کنم.

,

سرمربی تراکتورسازی گفت: کاری که نکردمی این بود که گل نزدیم و تنها توپی که به سمت دروازه ما آمد تبدیل به گل شد. امروز نتوانستیم پیروز شویم اما بازی خوبی ارائه کردیم. مالکیت توپ در دقایق بیشتری دست ما بود. با این بازیکنان کار بیشتری نمی توانستیم انجام دهیم.

,

سائلام درباره صحبت‌های هنک تن کاته مبنی بر اینکه تراکتورسازی از بهترین تیم‌های گروه است، گفت: از مربی حریف تشکر می کنم. این موضوع بیانگر این است که بازی های ما را دیده است. با توجه به آمار نباید مسابقه یک بر یک می‌شد.

,

او درباره پنالتی تراکتورسازی که توسط داور اعلام نشد، گفت: به نظرم آن صحنه پنالتی بود اما باید دوباره فیلم بازی را ببینیم. معتقدم بازیکن حریف از پشت مهاجم ما را زد. ما در هر چهار بازی قبلی از اشتباهات داوری لطمه خوردیم.

,

سرمربی تراکتورسازی گفت: ما موقعیت های زیادی داریم ولی نمی‌توانیم به گل برسیم. در روزهای پایانی نقل و انتقالات به تبریز آمدم و زمان زیادی برای جذب بازیکن نداشتیم. مجبور بودیم بازیکن آزاد جذب کنیم. اینجا هم بگویم که وضعیت اقتصادی باشگاه به گونه‌ای بود که نمی‌توانستیم بازیکنان خیلی بهتری بگیریم. در این وضعیت انتظار بیشتری برای جذب بازیکن نداشتیم. پولی که برای نیم فصل به بازیکنان مان می دهیم،حریف برای یک بازی به بازیکنانش می‌دهد.

,

سائلام در پاسخ به این سوال که با ایجاد تغییرات مثبت در تیمش، چرا تیمش نمی تواند گلزنی کند، اظهار کرد: ما نهمین بازی مان را در تیم تراکتورسازی داشتیم. تنها با ۱۴ بازیکن کار کردیم. نتوانستیم به احسان پهلوان استراحت بدهیم. به رضا شربتی هم استراحت ندادیم و او در نهایت دچار مصدومیت شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه