اخبار داغ

دسته گل های دولتی ها همچنان ادامه دارد؛

طلبه معترض به نحوه ورود رئیس سازمان مدیریت بحران به یادمان شلمچه که بود؟/ تافته های جدابافته!

طلبه معترض به نحوه ورود رئیس سازمان مدیریت بحران به یادمان شلمچه که بود؟/ تافته های جدابافته!
روزی جهانگیری با کفش وارد چادر زلزله زدگان می شود و روزی دیگر رییس سازمان مدیریت بحران کشور با چندین اسکورت از خودروهای شاسی بلند وارد فضای معنوی یادمان شلمچه می شود و گرد و خاک به پا می کند و اعتراض مردمی را به دنبال می آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در هفته ای جاری، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن طلبه حاضر در یادمان شلمچه به نحوه ورود اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران با اسکورت چندین خودرو آن هم شاسی بلند اعتراض می کند.

این فیلم همچنان در حال انتشار در فضای مجازی است، با وجود آن همه افراد مختلف در محل یادمان، در بخشی از فیلم شاهد هستیم که نجار می گوید با اتوبوس به یادمان آمده! و از طرفی هم اطرافیان او به جر و بحث لفظ به طلبه معترض می پردازند.

شاید برای خیلی ها جای سوال بود که طلبه حاضر در فیلم چه کسی است، او «حجت الاسلام ابوالفضل بهرامی» مدیر سابق حوزه علمیه تویسرکان بود که با فرزندی در آغوش به از اسکورت نجار با 10 ماشین گلایه مند است و تأکید دارد که رییس سازمان مدیریت بحران هم همانند سایرین به این منطقه حضور یابد.

در حقیقت آنچه در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است، آن است که نجار با اسکورت 10 ماشین شاسی بلند وارد محدوده خاکی جلوی یادمان شدند که ورود به این منطقه برای خودروها  ممنوع هست.

بی تردید افکار عمومی چنین مسائلی را قبول ندارد و نخستین سوالی که که آنان از مسئولان امر می پرسند، این است که چرا مسئولی باید این گونه رفتارهایی از خود نشان دهد، رفتارهایی که به گفته خود مردم خارج از آداب عرفی اجتماعی مردم است.

نجار اکنون در اذهان عموم به نمادی از بی توجهی به اصالت جامعه تبدیل شده است، شاید رفتار و عملکرد او آنچه را در ذهن مردم تداعی می کند در واقع نوعی حس خودبرتربینی است که خون خودش را پررنگ تر از بقیه می ببیند!

فضای معنوی، سادگی بی آلایش شلمچه تحمل چنین رفتارهایی را ندارد.

انتظار می رود که مسئولان در رابطه با افکار عموم مردم پاسخگو باشند، مردمی که هر لحظه با توجه به عملکرد دولتی ها از آنان دور می شوند، روزی جهانگیری با کفش وارد چادر زلزله زدگان می شود و روزی دیگر نجار با چندین خودرو به یادمان شهدا در شلمچه، گویا این گونه رفتارهای مسئولان و دسته گل هایی که دولتی ها هر روز به آب می دهند، ادامه دارد.

به نظر این گونه رفتارها اعتماد مردم به مسئولان را هر لحظه کمتر می کند، اعتماد مردم سرمایه نظام است و می بایست آن را جلب کرد نه هر لحظه با نشان دادن رفتارهایی دفع کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه