اخبار داغ

معرفی اماکن گردشگری:

بقعه متبرکه امامزاده فضل ابن عباس(ع)شهرستان منوجان میزبان گردشگران نوروزی+تصاویر

بقعه متبرکه امامزاده فضل ابن عباس(ع)شهرستان منوجان میزبان گردشگران نوروزی+تصاویر
استان کرمان در کنار جاذبه های تاریخی و طبیعی که دارد از ظرفیت گردشگری مذهبی نیز برخوردار بوده و یکی از این مکان های مذهبی ، بقعه متبرکه امامزاده فضل ابن عباس(ع) در شهرستان منوجان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح منوجان استان کرمان در کنار جاذبه های تاریخی و طبیعی که دارد از ظرفیت گردشگری مذهبی نیز برخوردار بوده و یکی از این مکان ها، بقعه متبرکه امامزاده فضل ابن عباس(ع) است که در روستای تیآب منوجان و در ۲۰ کیلومتری شمال شرقی مرکز این شهرستان قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح منوجان ,

این زیارتگاه در دامنه ی بسیار زیبای کوهستانی قرار گرفته ، که در سه طرف آن رودخانه های دایمی در جریان اند. با احداث سدهایی بر روی این رودخانه های دایمی زیبایی این منطقه را دو چندان ساخته است.

,

, , ,

این مکان مذهبی  مشتاقان زیادی را هر روزه به خصوص ایام عید نوروز  و روزهای پنجشنبه و جمعه به خود جلب کرده  وازخصوصیات این مکان متبرکه طبیعت و آب و هوای بسیار زیبا و جالب به خصوص در فصل زمستان و بهار است و امکانات رفاهی همچون زائرسرا، کشتارگاه،  فروشگاه مواد غذایی در این مکان قرار دارد که زائرین می توانند استفاده کنند.

,

, , ,

گفتنی است امامزاده فضل بن عباس (ع) با چهار واسطه به امام موسی کاظم (ع) می رسدو هر هفته زائرین زیادی از سراسراستان و استان های همجوار به این مکان مقدس سفرمی کنند .

,

در واقع یکی از سنت های قدیمی مردم ایران هنگام عید نوروز، بهره مندی از فضای معنوی امامزاده ها و بقاع متبرکه است تا سال جدید را با معنویت خاص و شادمانی آغاز نمایند.

,

, , , , , , ,


انتهای پیام/م

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه