اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی رودبار:

برقراری ۲۴ هزار تماس با ۱۱۰ رودبار/ کشف ۴۱۷ کیلوگرم مواد مخدر در رودبار

برقراری ۲۴ هزار تماس با ۱۱۰ رودبار/ کشف ۴۱۷ کیلوگرم مواد مخدر در رودبار
فرمانده انتظامی رودبار، از کشف ۴۱۷ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمین قصد انتقال مواد مخدر از سایر استانها به شمال کشور را داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  زیتون خبر، بابک علیزاده با اشاره به عملکرد یکساله نیروی انتظامی رودبار، اظهار کرد: رودبار اولین شهرستان ورودی استان گیلان است که بخش اعظمی از محموله هایی که از این مسیر وارد استان گیلان می شوند در این شهرستان کشف و ضبط می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون خبر,

وی از افزایش ۱۲ درصدی کشف سوخت قاچاق در رودبار خبر داد و گفت: فرمنده انتظامی رودبار در جمع آوری سلاح های شکاری فاقد مجوز رشد ۳۰ درصدی داشته است.

,

فرمانده انتظامی رودبار با اشاره به اقدامات پلیس رودبار در حوزه سرقت، ادامه داد: ۸۸ درصد سرقت های سطح شهرستان با هوشیاری پلیس کشف و در همین راستا بیش از ۱۹۲ نفر بازداشت و تحویل مراجع قضایی شده اند.

,

علیزاده از کشف و ضبط ۴۱۷ کیلوگرم مواد مخدر طی یکسال گذشته خبر داد و اضافه کرد: تعویض پلام بیش از دو هزار و ۵۰۰ خودرو، اخذ سوء پیشینه بیش از دو هزار نفر از دیگر اقدامات انتظامی رودبار می باشد.

,

وی بیان داشت: طی یکسال گذشته ۲۴ هزار و ۷۵۷ نفر با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ رودبار تماس برقرار کرده اند که از این تعداد ۱۴ هزار تماس منجر به عملیات شده است.

,

فرمانده نیروی انتظامی رودبار از اجرای طرح نوروزی پلیس خبر داد و گفت: نیروی انتظامی در نوروز ۹۷ با حضور پررنگ و برقراری نظم و امنیت زمینه را برای یک سفر خوش برای مردم فراهم می کند.

,

وی ضمن قدردانی از همکاری بسیج با نیروی انتظامی ادامه داد: با همکاری نیروی بسیج و راه اندازی گشت های مشترک و غیر مشترک در برقراری نظم و امنیت و پیشگیری از سرقت ها اقدام می شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه