اخبار داغ

تخفیف ۳۰ درصدی عوارض شهرداری نهاوند به مناسبت سال نو

تخفیف ۳۰ درصدی عوارض شهرداری نهاوند به مناسبت سال نو
شهردار نهاوند از اعمال تخفیف 30 درصدی عوارض در شهرداری نهاوند به مناسبت فرارسیدن ایام سال نو خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، محمد حسین پور امروز در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند گفت: به استناد مصوبه شورای اسلامی شهر نهاوند در آستانه سال نو مدیریت شهری اقدام به اعمال تخفیف عوارض و بهای خدمات به شهروندان نهاوندی نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

وی بابیان اینکه مدیریت شهری به‌منظور رفاه حال شهروندان از هم‌اکنون تا پایان سال جاری 30 درصد تخفیف برای همشهریان نهاوندی منظور کرده است، افزود: پیشنهاد می‌شود شهروندان و نهادها از این فرصت استثنایی و تخفیف‌های ویژه استفاده لازم را ببرند.

,

شهردار نهاوند با تشکر از شهروندان خوش‌حساب نهاوندی گفت: همکاری و مشارکت شهروندان در پرداخت به‌موقع عوارض نوسازی و املاک باعث می‌شود تا مدیریت شهری در اجرای برنامه‌های خود، گام‌های سریع‌تری بردارد.

,

وی در ادامه بابیان اینکه نظافت و شستشوی معابر در سطح شهر هم‌اکنون در حال اجراست، گفت: این کار تا پایان سال جاری توسط پاکبانان خدمات شهری اجرا می‌شود.

,

حسین پور با اشاره به ادامه عملیات خانه‌تکانی در شهر افزود: در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان، شهرداری نهاوند اقدام به پاک‌سازی معابر، حذف زوائد بصری، شستشو و نظافت خیابان و مرمت جداول کرد.

,

وی اظهار داشت: به‌منظور ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان به‌صورت مستمر و روزانه، شستشو و پاک‌سازی معابر، توسط تلاشگران این شهرداری در دست اجرا است.

,

شهردار نهاوند گفت: اکیپ‌های اجرایی با به‌کارگیری انواع ماشین‌آلات مختص به این امر، عملیات پاک‌سازی، تنظیف و شستشوی معابر، میدان‌ها و جداول سطح شهر و همچنین ایجاد محیط سالم برای شهروندان را انجام می‌دهند.

,

 وی بابیان اینکه در حال حاضر وضعیت نظافت معابر سطح شهر باهمت پاکبانان خدوم در وضعیت مطلوب است؛ تصریح کرد: همکاری و همراهی همیشگی مردم با شهرداری باعث ایجاد پیشرفت و توسعه یک شهر می‌شود.

,

حسین پور بابیان اینکه در این طرح تمامی خیابان‌ها و معابر شهر از نخاله‌های ساختمانی و زباله پاک می‌شود، افزود: این طرح در راستای زیباسازی شهر در نوروز سال جدید با تمام وسایل و تجهیزات شهری توسط کارکنان زحمتکش این شهرداری به اجرا درآمده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه