اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان:

رشد 21 درصدی جذب گردشگر به استان زنجان/استان زنجان برای سفرهای نوروزی آماده است

رشد 21 درصدی جذب گردشگر به استان زنجان/استان زنجان برای سفرهای نوروزی آماده است
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از رشد 21 درصدی جذب گردشگر به استان زنجان در 11 ماهه سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛یحیی رحمتی در گفت و گو با موج رسا؛ اظهار داشت: جذب گردشگر در استان زنجان در سال جاری 21 درصد افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه در یازده ماهه امسال 516 هزار و 379 نفر گردشگر در هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمانسرا و کمپ ها و خانه های فرهنگیان اقامت داشتند،خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم برای جذب گردشگر انجام می شود.

,

 این مسئول افزود: 51 هزار و 129 نفر از این تعداد در هتل ها اقامت کردند که معادل 9 درصد از تعداد اقامت کنندگان در استان بوده است.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه 880 هزار و 607 نفر از مراکز تاریخی و طبیعی و تفریحی استان بازدید کردند، ادامه داد: 152 هزار و 530 نفر هم از جاذبه های دست ساز تاریخی زنجان بازدید داشتند.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به اجرای طرح نوروزی در استان، بیان داشت: در طرح نوروزی 30 پایگاه ناجا، 16 پایگاه امداد رسانی هلال احمر  همکاری دارند.

,

رحمتی یادآور شد: همچنین 55 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهری و یک پایگاه اورژانس هوایی، 80 امداد خودرو، 10 قاضی کشیک در این ایام خدمات رسانی می کنند.

,

وی افزود: هشت شورای حل اختلاف در هر شهرستان، 12 شرکت بیمه، 28 راهدارخانه، 27 کیوسک اطلاع رسانی به صورت مشترک با هلال احمر، 10 ایستگاه سلامت نوروزی برای اطلاع رسانی آماده خدمت به مسافران نوروزی هستند.

,

 این مسئول از تهیه و توزیع بروشورهایی با محتوای جدید به زبان های روسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در ایام نوروز خبر داد و گفت: 71 نفر ناظر در ایام نوروز پیش بینی شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه