اخبار داغ

نماینده اهر و هریس؛

کسی که جمهوری اسلامی را می‌خواهد، با طرح اعاده اموال نامشروع مخالفت نمی‌کند/ با امضاء فساد و اختلاس پایان نمی‌پذیرد

کسی که جمهوری اسلامی را می‌خواهد، با طرح اعاده اموال نامشروع مخالفت نمی‌کند/ با امضاء فساد و اختلاس پایان نمی‌پذیرد
عبداللهی ضمن اعلام موافقت با طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به بیت‌المال، گفت: کسی که نظام و کشورش را می‌خواهد نباید با این طرح مخالفت کند چراکه اجرای آن می‌تواند فساد را کاهش دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیت‌الله عبدالهی در گفت‌وگو با آناج با بیان اینکه طرح اعاده اموال نامشروع را امضاء کرده است، اظهار داشت: احتمال می‌دهم در ردیف‌های 180 امضاء بنده ثبت شده باشد، اینکه برخی گفته‌اند عبداللهی طرح را امضاء نکرده شاید از عدم حضورم در دفتر مجلس نشأت گرفته و به‌ این دلیل نتوانسته‌ام طرح را امضاء کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی علت امضاء طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به بیت‌المال را اجرای صحیح قوانین عنوان و ابراز کرد: باید زمینه سوءاستفاده‌ها را از بین برد، چرا باید زمینه‌ای ایجاد شود تا کسی بتواند با رانت‌خواری و رشوه‌خواری قوانین را زیر پا بگذارد؟

,

عضو فراکسیون امید مجلس دهم با بیان اینکه وصول چنین طرحی در صحن علنی بلااشکال است، توضیح داد: آیا فقط با یک امضا می‌توان این مشکلات را حل کرد؟ اگر در قانون اشکالی وجود  دارد باید را باید اصلاح کنیم و نگذاریم تا زمینه‌ای برای انجام این کار باقی بماند لذا اگر زمینه‌ها را از بین نبریم هزار امضاء هم از ما بخواهند کار درست نمی‌شود.

,

وی خاطرنشان ساخت: متاسانه نمی‌دانم در قوانین ما نقصی وجود دارد یا در اجرا؟ اما به هرحال باید در تلاش باشیم تا ایراد کار را پیدا کرده و مشکل را رفع کنیم.

,

نماینده مردم اهر و هریس در پاسخ به این سوال که آیا عدم وصول طرح اعاده اموال نامشروع با درخواست لاریجانی صحت دارد، تاکید کرد: نه اصلا این اتفاق نیفتاده است، امکان دارد زمانی که این دستور را به هیئت رئیسه مجلس ارائه داده‌اند آنها گفته باشند که کارهای مهم‌تری از این داریم و یا طرح‌هایی هستند که پیش تر از این طرح به مجلس ارائه داده شده‌اند به همین دلیل این طرح باید در نوبت بماند و سر فرصت به این موضوع رسیدگی شود.

,

وی افزود: اصلا نشنیده‌ام که لاریجانی این طرح را از دستور کار خارج کرده باشد، چون کسی که کشور و جمهوری اسلامی را بخواهد نباید با این طرح مخالفتی داشته باشد زیرا با اجرای این طرح بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه