اخبار داغ

در جلسه جمع بندی همایش مهدی موعود (عج) مطرح شد؛

دشمنان به دنبال تضعیف و کمرنگ کردن موضوع مهدویت و انتظار هستند/آحاد جامعه برای ظهور بستر سازی کنند

دشمنان به دنبال تضعیف و کمرنگ کردن موضوع مهدویت و انتظار هستند/آحاد جامعه برای ظهور بستر سازی کنند
امام جمعه شهرستان سراوان گفت: دشمنان ما به دنبال این هستند که موضوع مهدویت را کمرنگ و تضعیف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون، جلسه جمع بندی همایش مهدی موعود (عج)با محوریت وحدت با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه، دوریش نارویی فرماندار، محمد اسحاق جهانتیغ رئیس بنیاد مهدویت سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان سراوان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در این جلسه با بیان اینکه آیات متعددی در قرآن کریم اشاره به موضوع مهدویت و حضور قطعی امام زمان (عج) دارد، گفت: شیعه و سنی در مبحث حضور مهدویت وجه اشتراک دارند و انقلاب اسلامی یک نگاه مهدوی داشته است.

وی با اشاره به سخنان یکی از دانشمندان آمریکایی افزود: در ایران امید به آینده و انتظار ظهور مهدی موعود (عج) است که پیروزی های آنها را رقم می زند و باعث شده در مقابل قدرت های دنیا بایستند.

امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه مسلمانان با عاشورا از مرگ نمی ترسند و شهادت را سیره ای از امامان خود می دانند، تصریح کرد: فرهنگ انتظار یک مسئله دینی و قرآنی است که همه آحاد جامعه باید نسبت به مهدویت بستر سازی کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بستر را برای ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم کرده است و فرهنگ انتظار را در بین جوانان و آحاد جامعه نهادینه کنیم که زمینه پاکی را در جامعه ایجاد می کند.

حجت الاسلام والمسلمین بامری با بیان اینکه وجود، حضور و ظهور امام زمان (عج) وجه مشترکی بین فرق اهل تشیع و تسنن است، اذعان داشت: مقدمات را باید با برنامه ریزی درست برای اجرای همایش فراهم کنیم.

وی یادآوری کرد: عصاره تمام انبیای بشر در وجود مبارک امام زمان (عج) قرار دارد که هر کس در راه او قدم برداشته و کار خیری انجام دهد قطع به یقین در آخرت پاداش خوبی از خداوند خواهد گرفت.

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه دشمنان ما به دنبال این هستند که موضوع مهدویت را کمرنگ و تضعیف کنند، توضیح داد: ما باید زمینه را برای ایجاد فرهنگ مهدویت فراهم کنیم و بستر ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشیم.
 
انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه