اخبار داغ

عضو شورای شهر تبریز عنوان کرد؛

وضعیت زندگی مردم منعکس‌کننده عملکرد مسئولین بود نه آمارهای غیر واقعی/ بیشترین زمان شورای پنجم صرف رسیدگی به شکایات شد

وضعیت زندگی مردم منعکس‌کننده عملکرد مسئولین بود نه آمارهای غیر واقعی/ بیشترین زمان شورای پنجم صرف رسیدگی به شکایات شد
عضو شورای شهر تبریز گفت: مردم به خوبی عملکرد مسئولین را تشخیص می‌دهند و به آمار و ارقامی که در خصوص ارائه می‌شوند توجهی ندارند؛ زیرا وضعیت زندگی مردم عملکرد مارا به خوبی منعکس می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین مسعودی ریحان در گفت‌وگو با آناج در خصوص عملکرد شورای پنجم در سال 96 اظهار داشت: رسانه‌ها باید ناظر و ارزیاب عملکرد شورا باشند زیرا یکی از وظایف رسانه‌ها این است که مسئولیت‌ها و وظایف مسئولین را گوشزد کرده و مورد ارزیابی قرار دهند و به همین خاطر نیز ارزیابی شورا را باید رسانه‌ها انجام دهند و مردم قضاوت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: متاسفانه مسئولین در نمره دادن به خودشان عادت نکرده‌اند و ارزیابی و خودکنترلی در جامعه ما مورد توجه قرار نگرفته و معمولا مسئولین سعی کرده‌اند بیلان کار بالاتر از حدمعمول ارائه دهند تا هم در ذهن مردم و هم مقامات بالاتر خود را بهتر از آنچه هستند جلوه دهند.

,

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز با بیان اینکه مردم بهترین ناظر عملکرد شورا هستند، عنوان کرد: مردم به خوبی عملکرد دولت و شورا و مسئولین را تشخیص می‌دهند و به آمار و ارقامی که در خصوص بیکاری و اشتغالزایی ارائه می‌شوند توجهی ندارند؛ زیرا وضعیت زندگی مردم عملکرد ما را به خوبی منعکس می‌کند و میزان رضایتمندی مردم عملکرد مسئولین را نشان می‌دهد.

,

وی افزود: به همین دلیل نیز معتقد نیستم که خودمان بگوییم که چه کاری انجام داده‌ایم، البته اگر به وظایف شورا نگاه کنیم یکی از مسئولیت‌ها تصویب مصوبات و لایحه هاست که شورای پنجم در این خصوص به خوبی عمل کرده‌، به طور منظم جلسات تشکیل شده و اعضا در آن شرکت کرده اند و مصوباتی که شهرداری آورده و یا طرح های دیگر به صورت شکلی به خوبی پیش رفته است.

,

مسعودی ریحان با اشاره به اینکه باید از نظر محتوای عملکرد شورا مردم قضاوت کنند، تاکید کرد: از نظر شکلی اینکه جلسات تشکیل شده و کمیسیون‌ها به صورت تخصصی کار انجام دهند این مساله به خوبی پیش رفته است، البته نابسامانی‌هایی در شهرداری و شورا حاکم بود که در شش ماه گذشته بیشتر زمان کمیسیون‌ها برای ساماندهی این مشکلات صرف شده تا به  نارسایی‌ها و شکایات رسیدگی کنند.

,

وی تصریح کرد: اینکه اعلام کنیم در شورای پنجم شاهکاری صورت گرفته درست نیست؛ زیرا شاهکاری نداشته‌ایم، متاسفانه بارها به اعضای شورا تاکید کرده‌ام که چشم‌انداز تعریف کرده و برنامه یک و چندساله داشته باشیم اما متاسفانه تا به امروز این موضوع را خودم گفته و خودم شنیده‌ام.

,

عضو شورای شهر تبریز با انتقاد از اینکه چشم‌اندازی برای سال آینده و یا چهارساله پیش رو تعریف نشده است، خاطرنشان ساخت: متاسفانه تا به امروز این چشم انداز تعریف نشده اگرچه برنامه بودجه یک ساله نوشته شده و زمانی که نهایی شود اولویت‌های شهر به چشم خواهد آمد اما امروز کلیات تصویب شده و جزئیات باقی مانده است، منظور از جزئیات این موضوع می‌باشد که تک تک بندهای بودجه با توافقنامه باشد.

,

وی تاکید کرد: منظور این است که هر بندی به بودجه اضافه شده و هر پروژه توافقنامه اش ثبت شود؛ اینکه چقدر اعتبار، زمان اجرا و مجری طرح مشخص شود و هر پروژه شناسنامه‌اش به بودجه برچسب شود تا اعضای شورا، مردم، شهرداری و هم رسانه‌ها بدانند که در این سال با این مبلغ بودجه چه پروژه‌هایی اجرا خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه