اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات مهدیشهر خبر داد:

9 مسجد شهرستان مهدیشهر میزبان معتکفین/ ثبت نام اعتکاف از 26 اسفند

9 مسجد شهرستان مهدیشهر میزبان معتکفین/ ثبت نام اعتکاف از 26 اسفند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر از آمادگی 9 مسجد برای میزبانی از معتکفین از 11 الی 13 فروردین ماه سال 97 خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مصطفی تقوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر در گفتگو با خبرنگار نیزوا، اظهار کرد: در مهدیشهر 3 مسجد، شهمیرزاد 2 مسجد، درجزین 2 مسجد و فولادمحله و چاشم نیز هر کدام یک مسجد برای معتکفین آماده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی افزود: مسجد امام علی(ع) شهرک انقلاب مهدیشهر برای اعتکاف برادران و مسجد پامنار مهدیشهر نیز برای اعتکاف خواهران در نظر گرفته شده است و مسجد صاحب الزمان(عج) بازار مهدیشهر هم به صورت عموم هم برای خواهران و هم برادران می باشد.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر ادامه داد: مساجد قائم و صاحب الزمان(عج) درجزین، مساجد قائم و ولی عصر(عج) شهمیرزاد، مسجد امام حسین(ع) فولاد محله و مسجد صاحب الزمان(عج) چاشم از دیگر مساجدی سطح شهرستان است که اعتکاف در آنجا برگزار می شود.

,

تقوی با اشاره به مقارن شدن ایام اعتکاف با ایام تعطیلات پایانی نوروزی، اضافه کرد: امسال به دلیل تعطیلات طبیعتا تعداد معتکفین کمتر خواهد بود و پیش بینی می شود 600 نفر در شهرستان مهدیشهر در اعتکاف شرکت کنند.

,

ویبا بیان اینکه ثبت نام از معتکفین از 26 اسفندماه شروع می شود و تا 9 فروردین ماه سال 97 ادامه دارد، تصریح کرد: ثبت نام بعدازظهرها در مساجدی که اعتکاف برگزار می شود، انجام و هزینه ثبت نام برای هر فرد 50 هزار تومان می باشد.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهرهمچنین از دعوت از سخنرانان و مداحانو اجرای برنامه های ویژه برای معتکفین در مساجد خبر داد و گفت: علاوه بر استفاده از مبلغان بومی، 9 مبلغ از قم نیز به شهرستان اعزام خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه