اخبار داغ

برگزاری ششمین جلسه شورای اقامه نمازاداره کل ورزش و جوانان

برگزاری ششمین جلسه شورای اقامه نمازاداره کل ورزش و جوانان
ششمین جلسه شورای اقامه نماز در سال 96با حضور اعضاء شورای اقامه نماز در معاونت جوانان ورزش و جوانان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از همدان ورزش،ششمین جلسه شورای اقامه نماز در سال 96با حضور اعضاء شورای اقامه نماز در دفتر معاونت جوانان استان با حضور منعم مدیر کل ورزش و جوانان ،معاونین و اعضا برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش,

در ابتدا منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن خوش آمد گویی به اعضا گفت :نماز فریضه ای است که باید همیشه به آن جایگاه بخشید و با ترویج این فریضه الهی است که تقوی در جامعه شکل خواهد گرفت و مشکلات عدیده ای از جامعه برداشته خواهد شد.
وی گفت در همین راستا اداره کل ورزش و جوانان با تلاش همکارانم برنامه هایی تحت عنوان نماز در بین کارکنان استان اداره کل برگزار کرده و شکر خدا با استقبال همکاران در سطح استان بودیم این برنامه ها شامل مسابقات نقاشی با موضوع نماز ،مقاله نویسی نماز ،مسابقات کتابخوانی و .. می باشد پس از بررسی توسط اعضا شورای اقامه نماز در همایش شیوه های دعوت به نماز قرار است از برگزیدگان تجلیل می شود.
در ادامه منعم گفت :هیئت های ورزشی استان نیز باید از فریضه نماز غافل نباشند در این خصوص ما هیئت های فعال خوبی در خصوص فرهنگ سازی نماز داریم که از جمله آنها هیئت رزم آوران ،کونگ فو و دو میدانی است که در زمینه فرهنگ سازی معنوی بسیارتلاش های خوبی را شاهد بود .
در ادامه مرادی رفعت دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان همدان به ارائه برنامه های اداره کل ورزش و جوانان در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در سال 97 پرداخت و اعضا و شهرستان های استان به ارائه گزارشات و راهکارهای خود در خصوص نماز پرداختند.
در پایان از هیئت برتر نماز و ائمه جماعت اداره کل وهمچنین شهرستان فامنین که تلاش های خوبی در خصوص نماز داشته تقدیر شد .

,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه