اخبار داغ

فرماندار زنجان:

پیش‌بینی‌های لازم برای بازار شب عید انجام شده است/در تامین میوه شب عید هیچ مشکلی وجود ندارد

پیش‌بینی‌های لازم برای بازار شب عید انجام شده است/در تامین میوه شب عید هیچ مشکلی وجود ندارد
فرماندار زنجان با اشاره به روزهای پایانی سال گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای بازار شب عید انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با موج رسا، با اشاره به بازار شب عید در زنجان اظهار کرد: در شهرستان زنجان جلسات مختلفی در این خصوص برگزار شده و مجموعه اقلام و قیمت‌ها با حضور نمایندگان دستگاه بررسی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , موج رسا,

وی با بیان اینکه گزارش کاملی از ذخیره، ظرفیت فروش و قیمت ارائه شده است، ابراز کرد: تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شده که در چند بخش به اجرا در خواهد آمد.

,

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در خصوص بازار تخم مرغ نگرانی‌هایی در گذشته به دلیل آنفوالانزای مرغی وجود داشت، افزود: در خصوص مواد پروتئینی نیز میزان تولید و نحوه عرضه آن به بازار مشخص شد و تاکید گردید تا نظارت‌های لازم به وسیله دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

,

وی با بیان اینکه تکالیف و وظایفی برای اتاق اصناف مشخص شده است، خاطرنشان کرد: اگر التهاب خاصی در بازار وجود نداشته باشد به طور یقین نیاز به دخالت دستگاه‌های ناظر نخواهد بود، اگر میزان تقاضا افزایش و تغییراتی در بازار ایجاد شود به طور یقین با توجه به ذخیره‌سازی‌های انجام شده دخالت‌های لازم انجام می‌شود.

,

عسگری بیان کرد: در خصوص میوه شب عید نیز ذخیره‌سازی های لازم انجام شده و بازارچه‌ها و مسئولین غرفه‌ها نیز مشخص شده است و اکنون میوه شب عید آماده توزیع است.

,

وی با بیان اینکه مویه شب عید با قیمت مصوب در هفته پایانی سال عرضه می‌شود، گفت: میوه‌ها نیز همگی از تولیدات باغداران داخلی بوده و نگرانی خاصی در این بخش وجود نخواهد داشت.

,

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه بیش از فروش سال گذشت میوه ذخیره سازی شده است، اظهار کرد: سال گذشته ما مشکل یخ زدگی را داشتیم که مشکلاتی را ایجاد کرده بود.

,

وی با بیان اینکه آمادگی لازم توسط دستگاه‌های مسئول برای استقبال از نوروز وجود دارد، افزود: دستگاه‌های خدمات رسان نیز در آمادگی کامل به سر می‌برند تا مسافران نوروزی و مردم زنجان هیچ دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند.

,

عسگری با اشاره به اینکه کشیک‌ بانک‌ها مشخص شده است، خاطرنشان کرد: در بحث امنیتی نیز پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه