اخبار داغ

درخشش هنرمند کمیجانی در فستیوال بین‌المللی عکاسی مونته نگرو

درخشش هنرمند کمیجانی در فستیوال بین‌المللی عکاسی مونته نگرو
«مریم حسنی» هنرمند کمیجانی موفق به دریافت نشان نقره در مسابقات بین‌المللی عکاسی s_kadar کشور مونته نگرو شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان؛ هنرمند بودن از ویژگی‌های ارزنده مردم شهرستان کمیجان است که از دیرباز تاکنون در عرصه‌های مختلف به منصه ظهور رسیده است. از هنر نقاشی استاد عیسی خان بهادری تا منبت سمقاور و اکنون هنرمند نسل جوان این شهرستان همه نشان از هنر و هنرورزی مردمان این شهر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

«مریم حسنی برچلوئی» یکی از جوانان موفق کمیجانی است که با علاقه فراوان به هنر، رشته گرافیگ را برگزید و آن را تا مقطع کارشناسی ادامه داد.

,

حسنی همزمان با تحصیلات دانشگاهی، عکاسی را به صورت حرفه‌ای در کنار اساتید بزرگ همچون «افشین بختیار» پدر عکاسی طبیعت و دکتر «رسول اولیازاده» ادامه داد و در فستیوال‌های جهانی موفقیت‌های زیادی در حوزه عکاسی کسب کرد. او هم اکنون عضو انجمن بین المللی عکاسی (fiap) است.

,

وی بعد از کسب مدال‌های طلا و برنز جهانی، اکنون موفق به دریافت نشان نقره در مسابقات بین المللی عکاسی «s_kadar » کشور مونته نگرو در سال۲۰۱۷ شده است.

,

, ,

مریم حسنی برچلوئی عضو ثابت انجمن بین المللی عکاسی و عضو سابق خانه عکاسان ایران و عضو انجمن عکاسان نگاه در گفتگو با خبرنگار سلام کمیجان گفت: فارغ التحصیل با مدرک ممتاز در رشته گرافیک از دانشگاه علمی کاربردی هستم. عکاسی را از سال ۸۸ با عضویت در خانه عکاسان ایران به صورت تجربی نزد بزرگان هنر کشور شروع کردم.

, سلام کمیجان,

وی ادامه داد: در دوره دانشجویی و پس از آن عناوین مختلفی را در حوزه گرافیک، نگارگری، عکاسی و کاریکاتور کسب کردم و در سال ۹۱ در جشنواره «شمسه» در بخش های کاریکاتور موضوعی، گرافیک و عکاسی حرفه‌ای منتخب و لوح تقدیر دریافت کرده‌ام.

,

این هنرمند کمیجانی تصریح کرد: ژانر اصلی عکاسی من «فاین آرت» است و در این ژانر هدف هنرمند، رساندن پیام به مخاطب است. تعدادی از آثار من در مجلات و سایت‌های معتبر و مختلف دنیا به ثبت رسیده از جمله این سایت‌ها «۵۰۰px»، «توییتر»، «pintrest» و مجلات سیاه و سفید و غیره در جهان را می‌توان نام برد.

,

, ,

حسنی برچلوئی تصریح کرد: ژانر دیگری از عکاسی را با نام مستند اجتماعی دنبال می‌کنم. اکنون در حال اتمام مستندی به نام «مهاجر» هستم که مربوط به مهاجرت مردم پاکستان به ایران و شرایط سخت زندگی آنان است.

,

وی افزود: برای مجموعه عکس «مهاجر» حدود ۵ سال زمان صرف شده است و امیدوارم با ارائه این مجموعه به مراجع مسئول بتوانم اقدامی انسان دوستانه برای رفاه این افراد انجام بدهم.

,

این هنرمند کمیجانی خاطرنشان کرد: آموزش «فتومونتاژ» و همچنین تدریس به علاقه‌مندان در مراکز آموزشی از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری‌ام است.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه