اخبار داغ

شهردار گلپایگان:

شهرداری گلپایگان در اجرای پروژه های سال ۹۶ موفق عمل کرده است

شهرداری گلپایگان در اجرای پروژه های سال ۹۶ موفق عمل کرده است
شهردار گلپایگان گفت: شهرداری گلپایگان توانست در سال جاری علاوه بر اتمام تعدادی از پروژه های سال های گذشته، پروژه های جدیدی نیز کلید زده و به پایان برساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار عالمان؛ محمد امین جمالی، در نشست خبری که عصر امروز در شهرداری گلپایگان برگزار شد، اظهار کرد: 220 میلیارد ریال بودجه پیش‌بینی شده شهرداری در سال 96 بوده که 80 درصد آن محقق شده و امیدواریم در چند روز باقی مانده تا پایان سال این رقم افزایش یافته و به درصد بالاتری برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار عالمان,

شهردار گلپایگان بیان کرد: 67 درصد بودجه محقق شده در پروژه های عمرانی و 32 درصد در موارد جاری شهرداری هزینه شده است.

,

وی به معرفی پروژه های عمرانی که امسال در دستور کار شهرداری بوده پرداخت و گفت: پارک شادی شهرک الوند با مساحت دو هکتار و به منظور افزایش سرانه فضای سبز شهری در شمال شهر و‌ استفاده ساکنان شهرک الوند و مسکن مهر، با 95 درصد پیشرفت آماده بهره‌برداری بوده و امیدواریم در سه ماهه اول سال جدید به افتتاح و بهره‌برداری کامل برسد.

,

احداث بلوار انار بار و میدان ۹ دی از شاخص ترین پروژه های شهرداری در سال 95 بوده است

, احداث بلوار انار بار و میدان ۹ دی از شاخص ترین پروژه های شهرداری در سال 95 بوده است, احداث بلوار انار بار و میدان ۹ دی از شاخص ترین پروژه های شهرداری در سال 95 بوده است,

جمالی یکی از پروژه های بزرگ و شاخص شهرداری گلپایگان را پروژه بلوار انار بار و میدان نه دی دانست و تشریح کرد: پروژه میدان نه دی و بلوار انار بار با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال و با مساحت یک هزار و 650 متر مربع، شش هزار متر مربع زیر سازی و آسفالت، 300 متر لوله گذاری آب خام فضای سبز و با پنج هزار متر طول در سال 96 شروع و به پایان رسید.

,

شهردار گلپایگان اضافه کرد: هدف از اجرای این پروژه تسهیل عبور و مرور، کاهش و روان سازی بار ترافیک بوده است.

,

وی خبر از اتمام پروژه بهسازی میدان آیت الله قاضی زاهدی گلپایگان داد و گفت: این پروژه از سال 95 و با هدف زیبا سازی سیما و منظر شهری این ورودی اصلی شهر شروع و خوشبختانه در سال جاری به بهره‌برداری کامل رسید.

,

جمالی بیان کرد: اجرای آب نما، المان فرهنگی، نورپردازی و فضای سبز مربوطه از اقدامات انجام شده در این میدان یک هزار و 200 متر مربعی بوده است.

,

شهردار گلپایگان به پروژه بهسازی میدان کارگر اشاره کرد و گفت: ایجاد فضای سبز مقابل پارک جنگلی گلپایگان که ورودی اصلی خوانسار به گلپایگان است، از سال های گذشته شروع و در سال 96 به طور کامل به بهره‌برداری رسید.

,

وی هدف از این طرح را زیبا سازی سیما و منظر شهری دانست و تصریح کرد: این پروژه با پیشرفت 95 درصدی و با مساحتی پنج هزار متر مربعی، ایجاد فضای سبز و المان های نوری و همچنین تأسیسات آب نما و نورپردازی شده و به زودی تکمیل خواهد شد.

,

جمالی با بیان اینکه حدود 30 سال است اقدام خاصی در بوستان پارک شهر نشده بود، عنوان کرد: امسال اقداماتی همچون اجرای کف فرش به مساحت نه هزار متر مربع، احداث جاده سلامت و بهسازی ست های ورزشی و وسایل بازی کودکان با اعتباری پنج میلیارد ریالی در این بوستان انجام شد.

,

شهردار گلپایگان اظهار کرد: برای بهره مندی شهروندان و به خصوص مراجعین و همراهان بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان و استفاده آنان از محیطی زیبا و شاداب، استفاده ساکنان شهرک نیروی انتظامی و همچنین افزایش سرانه فضای سبز شهری، بوستانی جنب بیمارستان امام حسین (ع) احداث شد.

,

وی اضافه کرد: این طرح با مساحت دو هزار و 800 متر مربع و اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال، 90 درصد پیشرفت داشته است.

,

باغ بانوان گلپایگان در شش ماهه نخست سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید

, باغ بانوان گلپایگان در شش ماهه نخست سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید, باغ بانوان گلپایگان در شش ماهه نخست سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید,

جمالی یکی دیگر از پروژه های مهم گلپایگان را احداث باغ بانوان در گلپایگان دانست و گفت: باغ بانوان با چهار هکتار مساحت و با صرف شش میلیارد ریال هزینه، توانسته 35 درصد پیشرفت داشته باشد.

,

شهردار گلپایگان عنوان کرد: دیوار های باغ تا دو ماه آینده نصب و به محض نصب دیوار، محوطه سازی و فضا سازی داخلی در دستور کار قرار می‌گیرد.

,

وی افزود: پیش بینی شده این طرح در شش ماهه نخست سال 97 مورد بهره‌برداری قرار گرفته و طرح های تکمیلی در فاز های بعدی انجام شود.

,

جمالی به معرفی دیگر پروژه های شهرداری گلپایگان در سال 96 پرداخت و گفت: شروع پروژه احداث بوستان محلی در منطقه شهید خرازی و اردیبهشت، بهسازی بوستان 17 تن، پیاده رو سازی خیابان شهید قرنی، بهسازی خیابان امامت، احداث بلوار آیت الله خوانساری، احداث واحد نقلیه موتوری، نقشه برداری هوایی شهر و احداث پل های عابر پیاده و ماشین رو در شهرداری ناحیه دو، از دیگر اقدامات انجام شده توسط شهرداری گلپایگان در سال 96 بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه