اخبار داغ

رئیس حوزه علمیه زینب کبری(س) اردستان:

رشد ۴۰ درصدی ثبت نام در حوزه علمیه خواهران اردستان

رشد ۴۰ درصدی ثبت نام در حوزه علمیه خواهران اردستان
رئیس حوزه علمیه حضرت زینب کبری(س)اردستان گفت: تا کنون ۱۴نفر برای تحصیل در حوزه علمیه خواهران اردستان ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته۴۰درصد رشد داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح اردستان؛ سماویه میرحسینی عصر امروز در نشست خبری در حوزه علمیه خواهران اردستان اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران اردستان در سه محور آموزشی، پژوهشی و فرهنگی فعالیت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان؛ , صبح اردستان,

وی افزود: خواهران در مسائل آموزشی، قرآن، تفسیر، احکام و فقه، عقاید و سبک زندگی اسلامی و  معیارهای سبک زندگی اسلامی را در پنج سال فرا می گیرند.

,

رئیس حوزه علمیه حضرت زینب کبری(س)اردستان گفت: طلبه های جاری در حوزه علمیه خواهران ۴۴نفر بوده و فارغ التحصیلان این حوزه نیز ۴۰نفر می باشند.

,

میرحسینی با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران از سال۹۱ افتتاح شده است، تصریح کرد: ۸۰ درصد از فراگیران بومی شهرستان اردستان بوده اند.

,

وی تاکید کرد: کارشناسانی که درحوزه از آنان استفاده می شود باید سطح دو حوزه را گذرانده باشند که در حال حاضر از ۱۳استاد که ائمه جمعه و روحانیون هستند استفاده می کنیم.

,

رئیس حوزه علمیه حضرت زینب کبری(س) اردستان خاطرنشان کرد: کرسی آزاد اندیشی نیز یکی از فعالیت های پژوهشی است و تا کنون ۲۵ اثر به جشنواره علامه حلی ارسال شده که سه اثر رتبه برتر را کسب کرده است.

,

میرحسینی تصریح کرد: تا کنون۳۰نشست پڙوهشی توسط حوزه خواهران برگزار شده که دو هزار و ۴۰۰ نفر در آن شرکت کرده اند.

,

وی همچنین افزود: شش مورد نمایشگاه تاکنون در سطح مدرسه علمیه و سطح شهرستان در سال۹۶ برگزار شده است.

,

رئیس حوزه علمیه حضرت زینب کبری(س) اردستان یادآوری کرد: حوزه علمیه خواهران ۳۷مبلغ دارد که از ۲۵ نفر آنان در ماه رمضان استفاده شده است.

,

میرحسینی همچنین با اشاره به اتمام ثبت نام حوزه علیمه خواهران برای سال جدید، گفت: امسال ۱۴نفر ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته۴۰درصد رشد داشته و ثبت نام به صورت حضوری تا آخر فروردین ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه