اخبار داغ

دبیر علمی سمپوزیوم بین المللی سرطان در کیش:

ایرانی ها برای درمان سرطان نیاز نیست به خارج از کشور بروند

ایرانی ها برای درمان سرطان نیاز نیست به خارج از کشور بروند
دبیرعلمی سمپوزیوم بین المللی سرطان در کیش گفت: بسیاری از مردم به دلیل ترس از سرطان به کشورهای اروپایی پناه می برند اما ایرانی ها نیاز نیست از سرطان بترسند زیرا پزشکان حاذق و توانمندی در حوزه درمان سرطان در ایران وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس،پروفسور جوان استاد دانشگاه وین و دبیر علمی نخستین سمپوزیوم بین المللی سرطان در کیش با اشاره به اینکه بیماری سرطان امروزه به یکی از مشکلات در جهان تبدیل شده است،اظهار کرد: بیشتر مردم از سرطان می ترسند و این مسئله موجب می شود که برای جراحی و درمان این بیماری راهی کشورهای اروپایی شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

وی افزود: اگر مردم کشورهای دیگر به ویژه حاشیه خلیج فارس برای درمان به اروپا بروند خیلی حرفی نیست اما ایرانی ها لازم نیست به اروپا سفر کنند زیرا اساتید و پزشکان متبحری در این حوزه وجود دارد.

,

استاد دانشگاه وین ادامه داد: اگر اساتید در یک مرکز گرد آمده و ایرانی های مقیم خارج و اساتید خارجی با یکدیگر همکاری و همفکری کنیم می توانیم کارهای خوبی در این حوزه انجام داده و مرجع باشیم.

,

جوان، تاسیس مرکز بین المللی سرطان در کیش را نشان همت والا و آینده نگری مدیریت سازمان عنوان کرد و افزود: ایجاد مرکز سرطان در کیش گام بزرگی است و 20 نفر از اساتید و متخصصان سرطان از کشورهای اتریش، ایتالیا، آلمان، فرانسه و انگلیس برای حضور در این مرکز اعلام آمادگی کرده اند.

,

وی همفکری و همکاری را پایه اصلی و اساسی ایجاد یک مرکز مدرن سرطان دانست و گفت: اساتید مورد نیاز این مرکز در ایران وجود دارند و نیازی به استفاده از متخصصان خارجی نیست اما باید همفکری و همکاری با اساتید متخصص خارجی مستمر باشد.

,

دبیرعلمی همایش بین المللی سرطان در کیش خاطرنشان کرد: ایجاد مرکز سرطان در ایران و جزیره کیش برای منطقه مهم است و بیماران خارجی بسیاری از کشورهای عمان، کویت، قطر و امارات از خدمات این مرکز استفاده خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه